Febreiro 2024

Semana da prensa

23 Febreiro : Día de Rosalía de Castro

OBRADOIRO #POLOSCREATIVOS1

Dende a Biblioteca descubrimos a escritora galega mais importante Rosalía de Castro.

Coñecimos a súa obra vendo un video da súa Biografía. Logo fixemos un puzzles, cada aula segundo o seu nivel: montando as cinco pezas, recortando algunha peza ou recortando todas as pezas.

23F Día de Rosalía de Castro

E por fin chegou o Día de Rosalía de Castro.
Aprendimos un pouco da súa biografía vendo un conto que elaboraron os compeñiros dun centro de primaria . no mural de Rosalía de Castro a mestra Ana escribiu un frangmento do poema As de Cantar II.
Cada aula preparou un animal do ecosistema que está a traballar: Búho, Serpe de río e peixe.

Preparando o Día de Rosalía

A aula dos Elefantes xa ten todo preparado para o día de mañá. No Día de Rosalía de Castro, prepararemos un animal  da noso ecosistema de investigación usando material reciclado.

#poloscreativos. Baralla de xogos A Nena e a Ciencia

Grazas aos Poloscreativos dos CFR a Aula dos Elefantes poideron xogar coa baralla A Nena e a Ciencia, onde descubriron moitas mulleres pioneiras coa investigación no ámbito da ciencia.

Máquina de chapas: Día da froita

O CFR de Vigo , cedeunos unha máquina de facer chapas.

Así que aproveitamos a crear nosa chapa para ceñebrar a Semana da Froita. Cada aula escolleu como quería decorar a súa chapa.

Así de ben nos quedaron.

Traballamos no Meco

O noso Meco  " CHEIRA MAL " , comeza a ter forma. Agardamos ter bo tempo para poder desfrutar do noso Entroido.

Grazas as familias polo voso esforzo.

Día dos namorados

Na semana do 14 de febreiro, traballamos diferentes cortos que falan sobre o amor hacia outras persoas, obxectos, espazos e lugares.

O escollido polos Elefantes para traballar esta data é:

"Cambio de pilas"

Logo cada compañeiro/a preparou un corazón de agasallo, logo xa veremos quen é o afortunado.

PREPARAMOS A DECORACIÓN DE ENTROIDO

OS PANDAS FIXEMOS DECORACIONES