Xaneiro 2024

Día da paz, mural da biblioteca

Despois de ver este corto das emocións , cada neno/a preparou un letriro de PAZ unido ao seu debuxo e unha palabra de agarimo.

Na aula dos Panda, atopei os voluntarios que precisaba pra rematar a decoración para O Día da PAZ.

Día do Puzzle: 29 de xaneiro

Este ano decidimos conmemorar o Día Internacional do Puzzle.
Na nosa biblioteca tivemos diversas propostas, adaptadas a cada idade.

Día do puzzle 29 de Xaneiro

Na biblioteca dá escola tiñamos preparados diferentes puzzles, de mais sinxelos a mais complexos. Pero sempre para facelo equipo.

UN CONTO DE BRUXAS

Hoxe tivemos  unha visita moi especial, a da bruxa discordia que viño a contarnos un conto con moitos valores e secretos para convertir tódalas cousas que nos fan discutir en cousas boas .

As apertas como nos gustan e  coidar dos nosos amiguiños e amiguiñas moito mais. Grazas bruxiña boa.

Agasallos de nadal

Xogos dos Reis Magos

Cando tivemos a visita dos Reis Magos trouxeron moitos agasllos para xogos en parellas e pequenos grupos.
Na nosa Biblioteca escollimos os de cartón. Así de ben o pasamos.