Xaneiro 2023

O homiño de papel. Conto pola PAZ

Polo Día da Paz, a Fada deixounos ese conto que fala da inclusión e da axuda aos demais.
Entre as aulas elaboramos en conxunto os nosos homiños de papel. Tamén levaron para casa anacos de periódico para facer os eu homiño en conxunto coa súa familia.

escribindo carta

Esta semana na actividade da biblioteca tocounos dar resposta a carta do CEIP Anacleto Orejón.

Os Colibrís completan o puzzle

Xuntos e cada quen coas súas pezas montamos un puzzle de piratas.
Pode tocar: espada, mapa ou loro. Que será?

Outro grupo de colibrís e o seu puzzle

E neste equipo sucedeu o mismo. Repartimos as pezas e montamos en equipo o puzzle PIRATA
Qué tocará? espada, loro ou mapa.

Primavera das letras

Xa nos chegou o noso diploma pola participación no proxecto PRIMAVERA DAS LETRAS.

No seguinte enlace tedes a nosa tarefa.

Enquisa MECO 2023

Estimadas familias:

Este ano queremos facer partícipes aos Colibrís, Elefantes e Koalas da decisión de escoller o MECO 2023.

No seguinte enlace tedes un formulario google cunha única pregunta:

Qué elexirías para ser o Meco dá escola ??  ten que estar relacionado co proxecto de Leonardo da Vinci.

A resposta debe ser elexida polo neno/a, sen intervención dos coñecementos dos adultos.

Preme no seguinte enlace para responder

enquisa

Moitas grazas pola vosa colaboración.

Puzzle cooperativo

Hoxe, antes de escoller o libro que ían leer en casa, escolleron un xogo conxunto : puzzle de dinosaurios.

Fixemos a estimación do número de pezas que contiña a caixa, repartímolas entre todos e comezou o xogo.

CONTO: A MELLOR SOPA DO MUNDO

OS KOALAS, MOI ATENTOS, ESCOITARON A HISTORIA

ENTRE TODOS, ESCRIBIMOS NO  PROCESADOR DE TEXTOS:

A RECEITA DA "MELLOR SOPA DO MUNDO"