Febreiro 2022

Preparando flores para Rosalía de Castro

Preparamos o agasallo para Rosalía de Castro, dende a Biblioteca da Fada do Alba, atopamos tapóns, papel de cociña e unha plancha da roupa.

Enriba do papel de cociña tiñamos que preparar unha flor ( un tapón central máis grande e varios pequenos o seu arredor ) cada neno/a escolle as cores e os tamaños.

Rematado isto,pos outro papel de cociña enriba e pousas con  moito coidado a plancha despois dun ratiño podemos observar como os tapons derrítense coa calor da plancha uníndose úns a os outros.

Deixamos enfriar as tapóns e soamente queda colocar o talo e plantar a flor na maceta.

Xogando con Rosalía

Rosalía de Castro

Por fin chegou  data : DIA DE ROSALÍA DE CASTRO. Hoxe 23 de febreiro xuntámonos para agasallar a nosa escritora mais importante.

Durante os días previos estivemos facendo estas flores ( que hoxe levan para casa) pois son ás flores son o mellor agasallo para ós cumpreanos.

Os alumnso de 6 EI en minigrupo coa técnica do Folio Xiratorio, debuxaron a cara de  Rosalía que forma parte central das flores do noso mural

Os pétalos están compostos polo poema de Rosalía "Adios Rios, Adios Fontes" con pictogramas , os alumnos e alumnas de 6 EI , aprenderon o poema e fixeron o seu recitado ante toda á escola.

Pétalo a pétalo iamos buscando o que correspondía ata formar o poema completo.

Desfrutade co poema recitado polo Canguros

PONTE NAS ONDAS. A RADIO NA ESCOLA

Tivemos na escola a visita de Gerardo e Damián que fixeron posible que os nenos e nenas fixeran un programa de radio. Explicáronnos como se fan os programas que escoitamos cando papá e mamá poñen a radio no coche.

Día da amizade

ESTE AÑO PARA CELEBRAR O DÍA 14 DE FEBREIRO, O DÍA DA AMIZADE E O AMOR FIXEMOS UNHA ACTIVIDADE CONXUNTA COS AVÓS DO CENTRO DE DIA DE VALLADARES.

OS AVÓS FIXERON UN VIDEO QUE FALABA DA AMIZADE , O SEU SIGNIFICADO E O IMPORTANTE QUE É NAS NOSAS VIDAS.

OS NENOS E NENAS PREPARON  UNS CONTOS QUE FALABAN DA AMIZADE.

TAMEN AGASALLARONNOS CUNHAS PULSEIRAS E NOS A ELES CON OUTRAS.

ENCANTOUNOS CELEBRAR ESTE DÍA NA SÚA COMPAÑÍA

Día da Radio

Ponte…Nas Ondas! celebra ol Día Mundial da Radio acogéndose á proposta da UNESCO, ratificada en xaneiro de 2013 pola Asamblea Xeneral da ONU.

Ponte…nas Ondas! promoveu no seu momento o Manifiesto das Radios Escolares que se fizo público o 13 de febrero de 2014 con motivo do Día Mundial da Radio.

En 2015, a UNESCO dedicou a celebración deste Día Mundial da Radio á xuventude e á radio. Promoveu unha serie de acciones destinadas a darlle visibilidad áa participación da xuventud na radio.

Este ano colaboramos con Ponte .... nas ondas enviando os audios  das nosas colaboacións coa radio de Valadres, Esperta Valadares.

No seguinte enlace podedes escoitar  os nosos encontros radiofónicos.

Día da amizade preparando os agasallos

Durante os primeiros días do ems de Febreiro, tivemos un obradoiro moi especial: PREPARAR PULSEIRAS.

Os destinatarios son os avós e avoas do Centro de Día de Valadares, cos que celebraremos o 14 de Febreiro.

foi unha tarefa divertida e mais complicada do que parecía o principio, se non agarrabas ben a goma as boliñas escapaban por debaixo.

Vida e obra de Florencio Delgado Gurriarán

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER E A NENA NA CIENCIA

Hoxe celebramos o DIA INTERNACIONAL DA ,ULLER  E A NENA MA CIENCIA.

No ano 2015 a Asamblea das Naciones Unidas decidió celebrar este día co fin de lograr o acceso e a particiapción plena e equitativa na ciencai para ás mulleres e as nenas, ademais de  para lograr a igualdade  de xénero e o empoderamento das mulleres e as nenas.

Neste día todos nos convertemos en científicos e investigadores/as .

Preparando o Día de Rosalía de Castro