Decembro 2021

Falamos na radio: Esperta Valladares

O día que fumos a visitar o funcionamento do Muiño con Campio. O programad e radio Esperta Valadares pillounos durante o recreo na área de xogo para facernos unha entrevista. No seguinte enlace no minuto 57 , podedes escoitar o que falamos:

O mércores tamén saímos na radio falando sobre ás postais que fixemos na escola, as nosas peticións de agasallos para os Reis Magos e Papá Noel. Podedes escoitarnos no minuto 52.

Dia 15: Teatro, zume e cartas buzón

Despois dun curso sen ter o Equipo de Teatro na escola, hoxe foi o gran día:

VOY A COMEDTE

é a gran obra de teatro que vimos hoxe na escola.

Moitiiiiisimas grazas a todos os pais/nais que fixeeron posible esta día, tamén os que por mor da Covid-19 tiveron que quedar na casa, pero que forman parte deste gran espectáculo.

MOITAS  GRAZAS

OS KOALAS FIXEMOS ZUME DE LARANXA COAS LARANXAS QUE COLLEMOS NA LARANXEIRA DO PATIO

OS ELEFANTES COLLEMOS LARANXAS E PREPARAMOS ZUME

OS KOALAS BOTAMOS A NOSA CARTA DE NADAL Ó BUZÓN

OS ELEFANTES LEVAMOS AS NOSAS POSTAIS Ó BUZÓN

OS CANGUROS TAMÉN LEVAMOS AS CARTAS O BUZÓN

Xogos tematicos polo Nadal

Experimentamos na mesa de luz, buscando e buscando atopamos obxetos de nadal que non tiñan que estar na lámina navideña

Mural de Nadal na Biblioteca

Os  canguros son os encargados de inaugurar o novo espazo da Biblioteca: A PIZARRA NEGRA

Con tiza de cores teñen que debuxar realizar debuxos de temática navideña.

Moitas  grazas por deixar a Biblioteca moi moi bonita.

Novos libros e xogos agasallo da Fada

Grazas ao diñeiro do Contrato Programa : Emociónate       temos novos libros para poder escoller na Biblioteca e xogos novos para o espazo de entretemento.

En breve teremos mais libros... esperamos con moitas ansias os de temática navideña.

NADAL DÍA 3: DÍA DA DISCAPACIDADE

No calendario de Nadal: "Día Internacional da Discapacidade"

Este ano para conmemorar o "Día Internacional da Discapacidade" que é o 3 de Decembro 2021, falamos cos nosos alumnos e alumnas partindo da campaña "Todos BAIXO o mesmo PARAUGAS "xa que todos independientemente das nosas capacidades estamos incluidos no mundo e coas capacidades que temos podemos facer un mundo mellor.
A clase  dos Canguros fixo a representación do poema "Plin, Plin, Clan" e agasallou  os compañeiros cun iman para a neveira feito por eles.

DÍA DA NON VIOLENCIA DE XÉNERO

ESTE ANO PARA CONMEMORAR O DÍA DA NON VIOLENCIA DE XÉNERO FALAMOS COS NENOS E AS NENAS DO QUE TEÑEN QUE VIVIR AS MULLERES AFGANAS NESTES MONENTOS. DA FALTA DE LIBERDADE E IGUALDADE QUE TEÑEN SOAMENTE POR SER MULLERES.

Contamoslles o contó DE "Artur e Clementina", escoitarob e manifestaron que non lles gusta que Artur falase  así a Clementina.

Despois coa colaboración de toda a comunidade educativa fixemos este vídeo