Outubro 2021

Mércores de Samaín: Obradoiro de música

Camiñamos ata o centro Cultural de Valladares para ver o espectáculo

Ambiram Quarter

Tod@s atentos, comeza a función !!!

Pasámolo xenial.

Gustounos tanto que ó chegar á escola

quixemos ser músicos e facer a nosa propia actuación.

Chegou o Samaín a Biblioteca

Algo está a pasar na escola.

Na Biblioteca temos un xogos que meten moito medo. Un robot que só quere moverse por obxetos de samaín e unhas cabazas que perderon os dentes e a boca.

MENUDO SUSTO LEVAMOS

No obradoiro de Samaín, tocounos pintar unhas hueveras que están cheiñas de buracos.

O que non nos dixo a Fada do Alba é para que os imos necesitar, que temos que esperar ata o Día 29 de Outubro.

Día das escritoras. A longa viaxe de Carambeliña Polar

Pouco a pouco imos retomando as visitas especiais á escola.

Hoxe disfrutamos da compañía de catro membros do Equipo de Teatro. Grazas a elas desfrutamos escoitando o conto "A longa viaxe de Carambeliña polar" da editorial Alfaguara de Ana Mª Fernández.

Rematado o conto cada neno/a da escola tivo que facer unha folerpiña para que fora amiga da nosa Carembeliña. Os mais pequenos cun pouquiño de axuda, pero os demais cun folio dobrado e unhas tesoiras crearon folerpas ben bonitiñas.

Se queredes saber como é o conto, aquí tedes un pequeno anaco.

Moitas grazas as mamás pola vosa axuda e esperamos vervos moi moi pronto.

BIBLIO

CANGUROS, KOALAS e  ELEFANTES comezan un novo curso de biblioteca.

Estrenamos un novo carnet que temos que decorar coa nosa foto e pegarlle as letriñas do noso nome. despois o gardaremos na carpeta da Biblioteca e xa temos todo listo.

Tamén comezamos co préstamo das mochilas viaxeiras, dúas por aula, para poder desfrutar de mais contos, cd de música e tamén máis xogos.

No seguinte viedeo podedes ver como fixemos esa búsqueda e ademáis podedes desfrutar da nova biblioteca.

DIA MÚSICA

1  de  OUTUBRO; DÍA INTERNACIONAL DA MÚSICA.

Grazas a nosa compañeira Goele, puidemos desfrutar da lectura dun conto acompañado ao piano.

O  libro escollido para a ocasión foi   OH! de HERVÉ TULLET que narra as aventuras de tres notiñas musicais; AZUL, VERMELLO, AMARELO.

Rematado o conto entre todos fixemos unha composición musical. A continuación poidedes escoitar o ben que o fixemos entre todo a escola.