Outubro 2020

Día das Bibliotecas Escolares

Hoxe é un día moi especial na nosa Biblioteca.

Inauguramos a nova porta da Biblioteca presidida pola Fada, e para celebralo preparamos un algodón de azucre.

Día das Escritoras

19 de Outubro, celébrase esta data para compensar a disciminación das mulleres na literatura baixo a iniciativa da Biblioteca Nacional de España, a Asociación Clásicas y Modernas e a Federación Española de Mujeres Directivas, Ejecutivas, Profesionales y Empresarias (FEDEPE).

Dende a Biblioteca, solicitouse a colaboración das familias de " Os Tigres", para lernos pequenos fragmentos de obras de literatura infantil e xuvenil.

Moitas  grazas as familias pola súa aportación.

Ricardo Carvalho Calero

LETRAS  GALEGAS  Semana do 13- 16 de Outubro

Durante o confinamento celebramos o Día das Letras Galegas dende a nosa casa, no comezo deste curso 2020-2021 adícase esta semana a coñecer a obra deste escritor.

O noso alumnado tivo primeiro que descubrir o título do conto de Ricardo Carvalho  para os nenos. Escoitando esta canción:

1º  TAREFA:
 Coñecer un pouquiño máis as obras de Ricardo Carvalho Calero, a través da revista entregada para o traballo nas aulas.

2º TAREFA:
Tedes que completar o poema "MARIA SILENCIO", debedes percorrer o camiño dende á escola ata o lavadero atopando os trozos que faltan. Logo na aula traballaredes sobre eles.

Logo traballamos o poema nas aulas:

3º TAREFA:
Facer o mural para agasallar a Ricardo : " As pitas baixo a choiva", mural colaborativo entre todas as aulas.

4º TAREFA:
Imos coñecer un grupo de pitas moi singulares, as pitas da nosa veciña Eugenia.

2º OBRADOIRO.

Hoxe a Fada deixou un obradorio sorpresa .....  canta unha canción de Outono escolle unha pintura  e atopa follas de carballo, castiñeiro... e  algo aparecerá nesa folla.

Así de fermosa quedou a Fada

Os Koalas na Biblioteca

Despois de ver na Biblioteca da Fada, os contos,os  libros, os cd´s e as películas  , hoxe tocoulle o turno os Koalas de comezar co préstamo de libros.

Chegou o Outono

O Outono chegou a nosa escola, e a Fada do Alba deixounos este agasallo

Comezamos co noso primer obradoiro deste curso creando unhas obras otoñais de flores e follas atopadas no xardín da nosa escola.

Queres saber as normas??

Os Tigres vanme axudar a que todo coñezamos o funcionamento da Biblioteca para este curso.

Escoita ben as súas indicacións.

Adaptándonos o Covid-19

Xa podes consultar o Protocolo da Biblioteca,

soamente tes que pinchar na imaxe de " A Fada"

Novo curso

2020-2021

NUN CAMIÑO RURAL.....

Día da Limpeza de Mans.

A Fada , amosounos a través do microscopio somo poden ser os virus, algúns atoparon raios, puntos, manchas de cor azul... outros aprecían árbores, un sol, unha mancha con moitas pernas...

Logo tocou facer unha boa limpeza de mans, e nada mellor que manchalas con moitas cores para comprobar o ben que temos que frotar para que non quede ningunha pinga de cor.