CONCERTO DE ZËNZAR NO CPI SAN SADURNIÑO

Música e Lingua.. e rock en galego!

O venres 16 de xuño o grupo Zënzar deu un concerto didáctico no centro para o alumnado da ESO.

Nunha homenaxe a parte de historia recente da música galega a rapazada puido escoitar pezas dos Resentidos, Herdeiros da Crus, Os resentidos, Andrés L. do Barro ou bandas actuais... e escoitar historias do rock bravú, do xabarín club, da movida viguesa... á vez que asisitir en directo á creación dunha ilustración para representar a nosa música.

Palabras, música, imaxe e baile uníronse nunha viaxe polo pasado cercano da cultura propia na que se puxo en valor o papel das mulleres na música e cultura galegas.

Agradecemos esta iniciativa da ANPA do CPI San Sadurniño en colaboración co Concello que afondou nun dos obxectivos do EDLG do centro para conectar ao alumnado coa música do país e incidindo na importancia da Lingua galega como elemento dinamizador da nosa cultura.

Neste enlace podedes ver un vídeo do concerto.

01 Zenzar.jpg1.4 MB
02 Zenzar.jpg2.11 MB