Semana do Libro 2023

O pasado mes de Abril celebramos, un ano mais, a Semana do Libro. Semana que reflicte a importancia dos libros sempre, no día a día. Semana na que desfrutamos de actividades como “Os apadriñamentos”, onde padriños/madriñas e afillados/as pasaron un rato unidos pola lectura; espectáculo de contacontos a cargo de Carmen Domech “Libros contentos” para EI e EP; a poeta Dores Tembrás ofertou  cadanseu taller de poesía dirixidos a alumnado de 2º e 4º de ESO na Casa da Cultura “Elas, poesía de mulleres” e “Penélope”; e sen esquecernos do 80 aniversario de “El Principito” escoitando un paragrafo en versión orixinal grazas ao profe Serafín. Actividades que amosamos a través do seguinte video. Clica na imaxe para visionalo.

O alumnado da ESO tamén fixo a súa lectura silenciosa coa actividade "Roda da Lectura". Clica aquí para ver as fotos.