Materiais Letras Galegas 2020

A continuación poñemos á vosa disposición uns materiais elaborados en base a un traballo de investigación realizado polo alumnado de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

Os materiais tratan a figura de Ricardo Carballo Calero, o autor homenaxeado este ano polo Día das Letras Galegas.

A pesar de que os actos oficias foron adiados para o outono, non quixemos deixar pasar unha data tan senlleira coma esta. Así mesmo, queremos resaltar a dificultade (superada) que foi traballar a distancia para poder chegar a obter estes produtos.

Un pequeno aviso para o alumnado: se non vos escoitades no voso apartado é porque varios de vós compartides locución. O programa elixe ao chou que locucións reproduce. Ficade tranquilos que estades todos "dentro".

Facede clic nas imaxes para acceder aos diferentes materiais (poden tardar un pouco en cargar), e seguide as instrucións de como reproducilos.

Agardamos que vos gusten!