OS DEREITOS HUMANOS

Ao longo desta semana o alumnado de 1º, 2º e 3º de EP conmemoraron o 10 de Decembro, Día dos Dereitos Humanos realizando xusto cos seus titores diversas actividades co obxectivo de que  coñezan a importancia da defensa e protección dos dereitos da infancia nas sociedades.

• Primeiramente coñeceron cales son os dereitos fundamentais da infancia a través da á web da Asociación Rayuela que leva moitos anos realizando campañas de sensibilización. Comentando coa axuda dos seus profes en qué consiste cada dereito e debatendo si se cumplen ou non na realidade que eles viven, e que pasa cando non se cumplen.

• As nenas e nenos de 1º de primaria elaboraron o seu propio pasaporte de dereitos: dereito a unha identidade, unha nacionalidade, a recibir unha educación, a ter unha familia....

Esta actividade forma parte do programa do Departamento de Orientación O mundo que queremos, que ten como obxectivo sensibilizar ao alumnado sobre a realidade social, cultural e medioambiental na que medran.