Contido popular
Título | Resumo | ||||
---|---|---|---|---|---|
actividades do samaín |
Os alumnos de segundo fixeron o corcho do samaín poñendo en práctica a técnica do zetangle, que axuda a concentración, e atención, de ahí que mellorea a convivencia dentro da aula. |
||||
A matemática dende un punto de vista artístico |
O alumnado de 1º de ESO realizou diferentes poliedros en cartolinas de cores como primeira achega ao concepto de volume. Está relacionado co tema de cálculo de superficies planas abordado xa na materia de Matemáticas ao longo do segundo trimestre e introduce contidos para o cálculo de volumes que logo en segundo de ESO afianzarán na mencionada materia. Cada alumno recibiu unha fotocopia con diferentes modelos que lles serviu de plantilla para realizar o traballo final. Deste xeito, o alumnado pudo comprobar como conseguir a terceira dimensión a partir do plegado dunha superficie plana e avanzou a posibilidade de abordar contidos relacionados coa Xeometría en arte e a súa importancia en diferentes manifestacións e movementos artístico, así como expoñer conceptos máis concretos sobre a escultura e a arquitectura.
|
||||
Ave Cesarea - Stromae |
QUESTIONS: 1- A quí est dediée cette chanson? 2- Expliquez chaque vers de la chanson. 3- Expliquez-nous le clip vidéo aussi. Justifie chaque réponse à l’aide des liens internet où tu as trouvé les informations. RÉPONSES DE CLAUDIA ET TATIANA: |
||||
Coñecendo a célula animal e a célula vexetal | |||||
Día da paz |
Para a celebración do día da paz o alumnado de 6° representou para os nenos e nenas de infantil o conto “Negros e brancos”. O intercambio entre nenos de diferentes idades favorece a convivencia a nivel de centro e pequenos e grandes desfrutan un montón! |
||||
EXPERIMENTAMOS: FUNCIÓN DE NUTRICIÓN |
Fixemos catro experimentos relacionados cos catro procesos da función de nutrición. |
||||
FÓSILES |
Para crear o efecto de fosilización, os alumnos e alumnas de 6ºB utilizaron arxila e uns moldes. |
||||
SISTEMA SOLAR |
Aproveitando que estivemos aprendendo sobre o Universo, fixemos o noso propio sistema solar. |
||||
Xadrez |
Os nenos de 5ºA puxemonos a aprender a xogar ao Xadrez.
|
||||
A circulación | |||||
Arte solidario en Infantil B |
Vimos de visitar a exposición dos compañeir@as de Infantil B. Algúns dos compañeiros de Infantil B (Pedro, Alejandro, Roi, Leo e Ramón) guiáronnos ao longo da exposición axudados da profe Ana. A exposición consta de tres partes.
|
||||
Dinámicas de aprendizaxe cooperativo |
Dende principios de curso e aproveitando a nosa participación nun seminario de aprendizaxe cooperativo, vimos levando a cabo na aula tanto dinámicas que melloran a convivencia de aula e o coñecemento entre os pequenos e pequenas como estruturas cooperativas. Na foto, os nenos e nenas de educación infantil de 6º coa dinámica da Pelota. |
||||
II MERCADO TRADICIONAL |
Se queredes ver as fotos e toda a información referente ao mercado do pasado 9 de xuño, clicade AQUÍ.
|
||||
Lapis ao centro en sociais. |
Os rapaces colocan os lapis ao centro e por quendas cada neno realiza un ejercicio en voz alta, os demais o corrixen ou amplían a información. Logo collen o lapis e escriben a resposta consensuada. O turno pasa o seguinte compañeiro. Aquí traballamos os sectores, as profesiones e profesionais. |
||||
Nutrición das prantas. |
Co pasar das horas observamos cos nosos propios ollos como se ían tinguindo os pétalos inicialmente brancos das flores que trouxemos e ían collendo fermosas cores. |
||||
Obradoiro de robótica co alumnado da ESO. |
Coa colaboración do profesor de tecnoloxía, Fran e o alumnado de 2º fixemos un obradoiro para montar tres robots. |
||||
Observación dun proceso químico: a desnaturalización das proteínas do ovo |
Este trimestre os alumnos de 6ºA fixeron unha serie de prácticas co obxectivo de profundizar nalgúns contidos que estudaron na área de Ciencias Naturais ao longo do curso. Unha das prácticas consistiu na observación do cambio estructural das proteínas do ovo ao rociar este con alcohol etílico 96º, obtendo unha apariencia de ovo fritido case de xeito inmediato. |
||||
Robótica: Escornabots e Blue Mouse. |
O alumnado de Infantil B, todo o primeiro trimestre e parte do segundo estamos traballando nun obradoiro de robótica, de unha sesión á semana (sábelles a pouco). Antes de iniciar as actividades programadas, realiamos diferentes xogos simulando que éramos robots, un compañeiro/a o era e nós o programador, cunha chuvia de ideas establecimos que entendemos por robots, robótica. Presentei dous modelos diferentes o Escornabots, que ten actividades enfocadas a lectroescritura, matemática, lóxica... e Blue Mouse está máis enfocado a programar un percorrido e facelo. |
||||
Sistema solar |
Nesta ocasión para aprender dun xeito máis manipulativo o alumnado fixo un lapbook sobre o universo e unha maqueta do sistema solar. |
||||
Xornada de Sensibilización sobre as Enfermidades Mentais |
O alumnado de 4º da ESO participou nunha Xornada de Sensibilización sobre as Enfermidades Mentais, impartida pola asociación A Creba. Nela tratouse de facerlle ver ao alumnado que as persoas con enfermidades mentais sofren unha patoloxía similar a outros enfermos crónicos, no sentido de que, despois dun correcto diagnóstico, poden levar unha vida normal en sociedade coa axuda da medicación. Non levan pois, unha etiqueta identificativa na súa fronte, e calquera persoa pode chegar a padecer unha enfermidade mental. |
||||
Traballamos en equipo |
Como sabedes, parte do profesorado de Educación infantil estamos a participar nun Seminario de aprendizaxe cooperativa. Isto involucra ao noso alumnado, traballando de xeito conxunto e axudándose entre eles. Na foto o equipo “Rangers”, que logo de levar a cabo a estrutura cooperativa 1,2,4 están a compor o puzzle de equipo. |
||||
A gran carreira |
Co alumnado de 3º ESO, ao comezo da segunda avaliación, fixemos un recorrido, un tanto competitivo, polos contidos aritméticos vistos no primeiro trimestre. O alumnado emprendeu o que nos demos en chamar "A gran carreira", para chegar á meta, e atendendo á casilla do tableiro na que ían caendo, tiveron que resolver todo tipo de cuestións relacionadas co cálculo, porcentaxes, proporcionalidade, sucesións,.... Todo un reto que colleron con moito entusiasmo porque tamén había unha compensación cara a nota final do trimestre.
|
||||
A poesía de Antonio García Teijeiro |
Este trimestre estamos a traballar na aula coa poesía do autor galego Antonio García Teijeiro, que este ano recibiu o Premio Nacional de Literatura. Os nenos e nenas aprenderon unha bonita poesía dun rato namorado da lúa e despois ilustraron o poema facendo un cartel que deixamos exposto no corredor da escola.
|
||||
ACCIÓN HUMANA SOBRE O MEDIO NATURAL DE LOUSAME: ESTUDO DEMOGRÁFICO |
O alumnado de 2ºESO realizou unha recollida, selección, organización e presentación de información demográfica no concello de Lousame a partires de fontes de información estatísticas como o IGE e o INE. Por unha banda, analizamos os movementos naturais de poboación e calculamos distintos indicadores taxa de natalidade, taxa de mortalidade, saldo vexetativo. Por outra banda, analizamos os movementos migratorios do concello e as causas e consecuencias dos mesmos no noso contorno máis próximo. Coa axuda dunha táboa de datos elaboramos pirámides de poboación do concello de Lousame de distintas épocas que nos serviron para analizar a evolución da poboación no último século.
|
||||
AS PLANTAS: O PROCESO DE NUTRICIÓN |
Para comprobar como o zume bruto sube ata as follas para crear alí o zume elaborado, utilizamos, a modo de exemplo, flores, auga e colorante alimentario. |