Contido popular
Título | Resumo | ||||
---|---|---|---|---|---|
EXPERIMENTAMOS: FUNCIÓN DE NUTRICIÓN |
Fixemos catro experimentos relacionados cos catro procesos da función de nutrición. |
||||
actividades do samaín |
Os alumnos de segundo fixeron o corcho do samaín poñendo en práctica a técnica do zetangle, que axuda a concentración, e atención, de ahí que mellorea a convivencia dentro da aula. |
||||
Coñecendo a célula animal e a célula vexetal | |||||
A circulación | |||||
Braulio Bolechas en A Silva! |
Ola amigas e amigos do Cernadas de Castro! Temos unha boa nova! Braulio Bolechas achegouse ao noso cole para gravar o seu programa Braulio Tuber! Para iso elixiu aos nenos e nenas de 1º de Primaria, que lle ensinaron mooooitas cousas sobre a Revolución Industrial. As pequenas e pequenos parece que naceran cunha cámara diante do ben que se desenvolven e co simpáticos que están! Non volo perdades, picade no enlace de aquí abaixo e aproveitade para coñecer como foi a Revolución Industrial! http://www.crtvg.es/tvg/a-carta/braulio-tuber-ii-24-4072338?t=11
|
||||
Cooperativo en mates. |
Dentro da asignatura de matemáticas os nenos traballan dúas sesións que se corresponden coa primera e terceira semana do mes. As estructuras son lapis ao centro, 1,2,4, parada de tres minutos e folio xiratorio. |
||||
DESCONTOS NO SUPERMERCADO |
Non hai como vivenciar experiencias para ter unha boa aprendizaxe, por iso os rapaces e as rapazas de sexto curso fixemos unha saída ao súper, para ver "in situ" como está o mercado...
Tratando de simular unha situación do máis real, levamos á práctica a aplicación dos "tantos por cento" traballados na aula e estudamos seriamente as ofertas naqueles productos que se atopaban con desconto xa que o presuposto do que dispoñíamos era limitado.
|
||||
Dinámicas de aprendizaxe cooperativo |
Dende principios de curso e aproveitando a nosa participación nun seminario de aprendizaxe cooperativo, vimos levando a cabo na aula tanto dinámicas que melloran a convivencia de aula e o coñecemento entre os pequenos e pequenas como estruturas cooperativas. Na foto, os nenos e nenas de educación infantil de 6º coa dinámica da Pelota. |
||||
II MERCADO TRADICIONAL |
Se queredes ver as fotos e toda a información referente ao mercado do pasado 9 de xuño, clicade AQUÍ.
|
||||
Letras Galegas 2018: María Victoria Moreno. | |||||
Obradoiros de papiroflexia |
Durante este curso traballaremos a xeometría e a arte a través da papiroflexia. Na primeira sesión, antes das vacacións de Nadal, os alumnos de 1º ESO construíron un calendario con forma de dodecaedro irregular. Na segunda sesión, antes das vacacións de Semana Santa, os alumnos de 1º e 2º da ESO construíron un cubo e un tetraedro regular. Fai clic en calquera das imaxes para acceder á galería. |
||||
On joue? Xogamos? : Jouer aux billes - Xogar ás canicas |
O martes 4 de febreiro adicamos o recreo a divesos xogos de canicas como O Juá, O Ollo e A Quita. O Juá consiste en meter a canica nun burato. O Ollo en sacar as canicas das dúas esquinas dun ollo pintado no chan. A Quita trátase de sacar unha canica do sitio.
|
||||
Traballamos en equipo |
Como sabedes, parte do profesorado de Educación infantil estamos a participar nun Seminario de aprendizaxe cooperativa. Isto involucra ao noso alumnado, traballando de xeito conxunto e axudándose entre eles. Na foto o equipo “Rangers”, que logo de levar a cabo a estrutura cooperativa 1,2,4 están a compor o puzzle de equipo. |
||||
A poesía de Antonio García Teijeiro |
Este trimestre estamos a traballar na aula coa poesía do autor galego Antonio García Teijeiro, que este ano recibiu o Premio Nacional de Literatura. Os nenos e nenas aprenderon unha bonita poesía dun rato namorado da lúa e despois ilustraron o poema facendo un cartel que deixamos exposto no corredor da escola.
|
||||
ACCIÓN HUMANA SOBRE O MEDIO NATURAL DE LOUSAME: ESTUDO DEMOGRÁFICO |
O alumnado de 2ºESO realizou unha recollida, selección, organización e presentación de información demográfica no concello de Lousame a partires de fontes de información estatísticas como o IGE e o INE. Por unha banda, analizamos os movementos naturais de poboación e calculamos distintos indicadores taxa de natalidade, taxa de mortalidade, saldo vexetativo. Por outra banda, analizamos os movementos migratorios do concello e as causas e consecuencias dos mesmos no noso contorno máis próximo. Coa axuda dunha táboa de datos elaboramos pirámides de poboación do concello de Lousame de distintas épocas que nos serviron para analizar a evolución da poboación no último século.
|
||||
Arte solidario en Infantil B |
Vimos de visitar a exposición dos compañeir@as de Infantil B. Algúns dos compañeiros de Infantil B (Pedro, Alejandro, Roi, Leo e Ramón) guiáronnos ao longo da exposición axudados da profe Ana. A exposición consta de tres partes.
|
||||
AS PLANTAS: O PROCESO DE NUTRICIÓN |
Para comprobar como o zume bruto sube ata as follas para crear alí o zume elaborado, utilizamos, a modo de exemplo, flores, auga e colorante alimentario. |
||||
Ave Cesarea - Stromae |
QUESTIONS: 1- A quí est dediée cette chanson? 2- Expliquez chaque vers de la chanson. 3- Expliquez-nous le clip vidéo aussi. Justifie chaque réponse à l’aide des liens internet où tu as trouvé les informations. RÉPONSES DE CLAUDIA ET TATIANA: |
||||
Bechos |
A nosa clase encheuse de bechos! Temos que fumigar! Esperade….que son de plastilina! Fixemolos nós, cas nosas manciñas. A que parecen de verdade?
|
||||
Biografía de Kandinsky |
Os nenos e nenas de 3ºA seguimos aprendendo cousas sobre Kandinsky. Esta semana estivemos buscando información sobre o que era unha biografía e despois cada quen leu en alto o que sabia e fomos sacando algunhas ideas. |
||||
Cadros de Kandinsky. |
@s nen@s de 3ºA estamos facendo un proxecto sobre Kandinsky en tres áreas distintas do currículo. En matemáticas estamos utilizando un dos seus cadros para medir e calcular radios e diámetros. Esta semana fixemos dúas actividades: |
||||
Capacidade |
Neste pequeno vídeo podedes ver como calcularon a capacidade de diferentes recipintes. Apreciamos como o traballo práctico sempre nos deixa uns resultados fenomenais. Parabéns a estos nenos! |
||||
Día da Muller |
O 8 de marzo o alumnado de 6º curso realizou un mural colaborativo para celebrar o día da Muller.
|
||||
Día da paz |
Para a celebración do día da paz o alumnado de 6° representou para os nenos e nenas de infantil o conto “Negros e brancos”. O intercambio entre nenos de diferentes idades favorece a convivencia a nivel de centro e pequenos e grandes desfrutan un montón! |
||||
Divertpark |
Dende as ciencias sociais traballamos as normas de circulación viaria dende a realidade de peóns e conductores. Aprendemos as sinais de tráfico, partes de unha rúa, en definitiva normas de circulación que compartimos e puxemos en práctica en divertipark xunto cos nosos compañeiros de 1ºA
|