infantil

Recomendacións traballo Educación Infantil durante a suspensión da actividade lectiva

O equipo de mestras de Educación Infantil establece unhas recomendacións que poden consultar aquí.

Tedes moita máis información no blog de Infantil https://sorrisosdobaxoi.blogspot.com/

Pola outra banda, para a materia de inglés pode consultarse o blogue https://teacherevabaxoi.blogspot.com/ para os grupos de 5º e 6º.

O traballo de inglés para o alumnado de 4º pode verse premendo aquí.

O traballo de relixión pode verse premendo aquí.

O traballo de psicomotricidade pode verse premento aquí.

Traballo infantil psicomotricidade

Nesta páxina tedes todo o traballo de psicomotricidade ordenado por semanas.

Semana Traballo
Ata o 3 de abril Arquivo
Do 14 ao 17 de abril Arquivo
Do 20 a 24 de abril Arquivo
Do 27 ao 30 de abril Arquivo

Traballo infantil relixión

Nesta páxina tedes todo o traballo de relixión ordeado por semanas e niveis.

Semana Traballo
Do 27 ao 30 de abril Arquivo