Información seguro equipamento EDIXGAL

17/09/2024

Estimadas familias:

Deixámosvos adxunto na parte inferior desta esta entrada un tríptico de información sobre un seguro destinado aos ordenadores EDIXGAL que podedes contratar voluntariamente e directamente a través da dirección que consta no díptico (en ningún caso se tramitan cuestións relacionadas co seguro no centro).

Recordamos que en caso de rotura do dispositivo por uso inadecuado, é a familia a que debe facerse cargo do custo da reparación, agás que se teña contratada esta cobertura adicional.

Un saúdo.

Goalball coa ONCE

Europe/Madrid

O Xoves 21 de marzo, dentro dun proxecto de sensibilización na área de Educación Física, coñecemos grazas a ONCE un deporte olímpico como é o goalball, explicaronnos un pouco as normas e mecánica do xogo para logo vivir unha situación de xogo real, e comprobamos que non é tan doado como podemos pensar.

Xornadas de sensibilización e vivenciación

Europe/Madrid

Dentro dun proxecto de sensibilización na área de Educación Física, comenzamos a unidade poñendo o noso alumnado, en situacións de deficiencia visual, auditiva, motora…como punto de partida a un traballo que desenvolveríamos a continuación nas clases.

Coñecemos o CPAP de Bergondo

Europe/Madrid

O Mércores 20 de marzo, dentro dun proxecto de sensibilización na área de Educación
Física, visitounos o Centro de Promoción e Autonomía Persoal de Bergondo, explicaronnos un pouco cómo traballan e pudimos xogar con eles a Baloncesto en cadeiras de rodas, Boccia e uso de cadeiras de rodas nun circuito de habilidades. Foi unha gran experiencia e permitiunos vivenciar diferentes situacións, e poñernos na pel doutras realidades.

Un Judoka Olímpico visita o CPI Castro Baxoi

Europe/Madrid

O pasado Martes 19 de marzo, dentro dun proxecto de sensibilización na área de Educación Física, tivemos a sorte de poder contar con Pucho Boedo, judoka con discapacidade visual e con experiencia en diferentes campionatos así como Xogos Olímpicos, e falounos de como se pode facer judo cunha discapacidade visual: unhas pautas básicas e unha sesión práctica.

Benvidos/as ao curso 2024/2025

10/09/2024
Europe/Madrid

A comunidade do CPI Castro Baxoi quere darvos a benvida ao curso 2024/2025.

Agardamos que este novo curso estea cheo de aprendizaxes e bos momentos.

Recordámosvos que as clases comezan o mércores, 11 de setembro, no horario habitual, de 9:00h a 14:00h para infantil e primaria e, ademais, para a ESO, de 16:10 a 17:50h.

Peche do centro ata setembro

19/07/2024
Europe/Madrid

O CPI Castro Baxoi informa de que dende o día 26 de xullo de 2024 e ata o 2 de setembro de 2024 o centro permanecerá pechado e a atención as urxencias realizarase a través da dirección de correo electrónico:

cpi.castro.baxoi@edu.xunta.gal

Grazas e bo verán.

Colaboramos coa fundación Meniños

01/07/2024
Europe/Madrid

No CPI Castro Baxoi estamos comprometidos coa educación afectivo-sexual do noso alumnado. Por iso temos colaborado durante este curso 2023/2024 coa Fundación Meniños e o seu proxecto "Colexio do Benquerer".

Podedes ver máis información no banner da parte dereita da nosa páxina web

PROMOCIÓN 2021-2024

26/06/2024 15:32
Europe/Madrid

Un ano máis toca despedir a estes SORRISOS que nos acompañaron nesta travesía durante 3 anos.

GRUPO A:

GRUPO B:

PARABÉNS!!!

Resumimos esta etapa nos seguintes vídeos:

MOITA SORTE!!!

Formularios de matrícula curso 2024/2025

24/06/2024
Europe/Madrid

A continuación deixamos os modelos de matrícula que podedes traer cubertos para realizar a matrícula do alumnado que cursa ESO no noso centro:

FORMULARIO DE MATRÍCULA EDUCACIÓN INFANTIL

FORMULARIO DE MATRÍCULA EDUCACIÓN PRIMARIA

FORMULARIO DE MATRÍCULA 1º E 2º DA ESO

FORMULARIO DE MATRÍCULA 3º E 4º DA ESO

A matrícula do alumnado de Infantil e Primaria que xa estuda no noso centro é automática e non é necesario presentar ningún formulario. No caso do alumnado de ESO, é obrigatorio facelo cada curso. Recordamos que o último día para presentar a matrícula é o 1 de xuño para Infantil e Primaria e o 8 de xuño para Educación Secundaria.