Novas

Matrículas para as probas de acceso a 1º de grao profesional: prazos e procedementos.

Para comezar os estudos de grao profesional é obrigatorio que todo o alumnado faga unha proba de acceso en todos os conservatorios. MÁIS INFO A CONTINUACIÓN ↓↓↓↓

anuncio probas gp

Cómo facer a matrícula para as probas de acceso

Para acceder a 1º de grao profesional (ou para entrar directamente en calquera outro curso do grao) é necesario facer unha proba de acceso.

Todos os cursos, a finais de maio abrimos un prazo para matricularse nesas probas.

Temos dous métodos de matrícula:

Inscrición ás probas de acceso a 1º de grao elemental.

27/05/2024 00:00
06/06/2024 23:59

O prazo para inscribirse as probas de acceso a 1º curso de grao elemental para o vindeiro curso é entre os días 27 de maio e 6 de xuño.

acceso ge1

A inscrición realizase no rexistro do concello ou na sede electrónica do mesmo

Matrículas para as probas de acceso a 1º de grao profesional

07/06/2024 00:00
13/06/2024 23:59

O prazo para inscribirse nas probas de acceso a 1º de grao profesional ese curso será do 7 ao 13 de xuño.

acceso gp1

Días non lectivos

ponte letras galegas

O mesmo que noutros centros educativos da vila o vindeiro luns 20 de maio non será lectivo no noso centro.

Pasade boa ponte das Letras Galegas.

Calendario de fin de curso.

Vaise achegando a fin do curso e, para que non se nos pase ningún prazo, publicamos un calendario coas datas máis importantes.

Ao final do artigo tedes a versión en pdf para descargar.

Oferta de prazas de grao elemental para o curso 2024/2025

De acordo coa Circular 4/2008 pola que se regulan as probas de acceso ao grao elemental das ensinanzas de réxime especial de música, enviamos á inspección educativa a oferta de prazas para o 1º curso de grao elemental que se cita a continuación:

Oferta de prazas de grao profesional para o curso 2024/2025

De acordo coa Orde do 28 de xullo de 2008 pola que se regulan as probas de acceso ás ensinanzas profesionais de música, DOG de 18 de agosto, enviouse á inspección educativa a seguinte oferta de especialidades para o Acceso ao Grao Profesional deste Conservatorio:

Concesión definitiva das subvencións da Deputación para Conservatorios do 2024

mano con monedas

O pasado día 8 de Marzo no Boletín oficial da provincia da Coruña 8 de marzo de 2024, foi publicada a resolución de concesión definitiva do programa FO207: Convocatoria do programa de subvencións a concellos e entidades locais para o mantemento de conservatorios, escolas de música e escolas de danza municipais, durante o ano 2024.

Este ano concedéuselle ao noso centro unha subvención por importe de 25 000 €.

Semana de audicións - Decembro 2023

Achégase a cita trimestral coas audicións.

Aquí podedes consultar as audicións públicas que terán lugar en decembro. Agardámosvos!