vídeos igualdade

vídeos do recuncho de igualdade

Enquisa sobre a percepción da igualdade de xénero no Conservatorio.

Vai xa uns anos fíxose unha enquisa entre a comunidade escolar sobre a percepción da igualdade de xénero e o seguinte vídeo fai un resumo dos resultados máis destacados.

25N

Con motivo da conmemoración do 25N, Día Internacional da Eliminación da Violencia sobre a Muller, o Departamento de Igualdade ven de preparar un vídeo en apoio á campaña que se leva a cabo desde o noso Concello e no que participaron o noso alumnado. Esperamos que vos guste!

E por suposto, queremos poñer de manifesto o noso mais absoluto rexeitamento a esta lacra.

#NONASFAGASINVISIBLES

#AFINAAMIRADA

Presentación do Recuncho de igualdade

Hoxe queremos presentarvos un novo proxecto do Departamento de Igualdade: “O recuncho da igualdade”. Un pequeno apartado na nosa páxina web onde publicaremos información, videos ou artigos relevantes para que todos e todas poidades acceder fácilmente a eles.