Titorial para facer as matrículas do conservatorio

Para realizar os estudos no conservatorio é necesario todos os anos facer unha matrícula.

Temos dous métodos para facelo:

Matrículas para as probas de acceso a 1º de grao profesional: prazos e procedementos.

Para comezar os estudos de grao profesional é obrigatorio que todo o alumnado faga unha proba de acceso en todos os conservatorios. MÁIS INFO A CONTINUACIÓN ↓↓↓↓

anuncio probas gp

Cómo facer a matrícula para as probas de acceso

Para acceder a 1º de grao profesional (ou para entrar directamente en calquera outro curso do grao) é necesario facer unha proba de acceso.

Todos os cursos, a finais de maio abrimos un prazo para matricularse nesas probas.

Temos dous métodos de matrícula:

Horarios de materias comúns para o curso 2024/2025 (definitivos)

A continuación se publican os horarios das materias comúns para o curso 2024/2025.

No caso de cursos con varios grupos, se repartirá o alumnado por orde alfabética, pero se poderá solicitar o cambio de grupo antes de comezar as clases.

Grao Elemental

1º Curso, grupo A

Linguaxe musical: luns e mércores de 16:00 a 17:00

Inscrición ás probas de acceso a 1º de grao elemental.

27/05/2024 00:00
06/06/2024 23:59

O prazo para inscribirse as probas de acceso a 1º curso de grao elemental para o vindeiro curso é entre os días 27 de maio e 6 de xuño.

acceso ge1

A inscrición realizase no rexistro do concello ou na sede electrónica do mesmo

Matrículas para as probas de acceso a 1º de grao profesional

07/06/2024 00:00
13/06/2024 23:59

O prazo para inscribirse nas probas de acceso a 1º de grao profesional ese curso será do 7 ao 13 de xuño.

acceso gp1

Oferta de prazas de grao elemental para o curso 2024/2025

De acordo coa Circular 4/2008 pola que se regulan as probas de acceso ao grao elemental das ensinanzas de réxime especial de música, enviamos á inspección educativa a oferta de prazas para o 1º curso de grao elemental que se cita a continuación:

Oferta de prazas de grao profesional para o curso 2024/2025

De acordo coa Orde do 28 de xullo de 2008 pola que se regulan as probas de acceso ás ensinanzas profesionais de música, DOG de 18 de agosto, enviouse á inspección educativa a seguinte oferta de especialidades para o Acceso ao Grao Profesional deste Conservatorio:

Presentación do curso 2023/2024 e eleccións de horarios individuais

De seguido indicamos cando van ser as presentacións e eleccións de horarios individuais para o curso 2023/2024.

Dende o 4 ao 8 de setembro recibiranse as solicitudes de cambio de grupo no correo conservatorio@aspontes.org.

Actualización dos grupos de Linguaxe musical, Educación auditiva e vocal e Novas tecnoloxías aplicadas á música

A continuación publicamos os grupos das materias de linguaxe musical, educación auditiva e vocal e novas tecnoloxías apilcadas á música para o vindeiro curso 2023/2024.

Poderanse solicitar cambios de grupo do 4 ao 8 de setembro enviando un correo electrónico a conservatorio@aspontes.org.

Linguaxe musical e Educación auditiva e vocal, grao elemental 1º curso, Grupo A (luns e mércores ás 16:00)