Blogue de Ernesto Gancedo

Titorial para facer as matrículas do conservatorio

Para realizar os estudos no conservatorio é necesario todos os anos facer unha matrícula.

Temos dous métodos para facelo:

Matrículas para as probas de acceso a 1º de grao profesional: prazos e procedementos.

Para comezar os estudos de grao profesional é obrigatorio que todo o alumnado faga unha proba de acceso en todos os conservatorios. MÁIS INFO A CONTINUACIÓN ↓↓↓↓

anuncio probas gp

Oferta de prazas de grao elemental para o curso 2024/2025

De acordo coa Circular 4/2008 pola que se regulan as probas de acceso ao grao elemental das ensinanzas de réxime especial de música, enviamos á inspección educativa a oferta de prazas para o 1º curso de grao elemental que se cita a continuación:

Oferta de prazas de grao profesional para o curso 2024/2025

De acordo coa Orde do 28 de xullo de 2008 pola que se regulan as probas de acceso ás ensinanzas profesionais de música, DOG de 18 de agosto, enviouse á inspección educativa a seguinte oferta de especialidades para o Acceso ao Grao Profesional deste Conservatorio:

Gañadoras do concurso de fotos do 8M

Xa temos foto gañadora do noso photocall do 8M.

As premiadas recibirán un vale donado pola ANPA O Eume para mercar material e partituras en Preludio Musical.

Según o xurado formado pola directiva da ANPA o Eume:

«Por unanimidade, [...] decidimos que a foto gañadora sexa a que anexamos, pola súa orixinalidade ao representar a M, das MULLERES e a do mes que o celebramos.»

foto gañadora

CONVOCATORIA DE BOLSAS DO MEC PARA O CURSO 2024/2025

Xa está aberto o prazo para solicitar as bolsas do Ministerio de Educación e Ciencia para o vindeiro curso 2023/2024.

O alumnado de grao profesional pode solicitar estas bolsas, así que, se ides facer a proba de acceso a 1º dese grao tamén podedes solicitalas.

captura de pantalla da web do MEC