Blogue de admin

O NOSO CENTRO

O edificio do Conservatorio é parte da urbanización do Poboado das Veigas, composto por casas de pranta baixa con pequenos xardíns, a Igrexa da Virxe da Luz, o edificio social

Festival Fin de Curso do PequeConser

O venres chega a gran cita do PequeConser do Conservatorio das pontes

A profe Elena, xunto á rapazada do PequeConser, celebran o seu festival Fin de Curso, cheíño de sorpresas!

Recital Fin de Grao de José Restrebada Dopico

O vindeiro mércores, día 12 de Xuño, ás 19:00h en Dopeso, José Restrebada, alumno de piano do Conservatorio das Pontes, ofrece o seu Recital Fin de Grao.

Xornadas de Portas Abertas

¿Gustaríache saber tocar un instrumento e aprender música nun centro oficial?

Cómo facer a matrícula para as probas de acceso

Para acceder a 1º de grao profesional (ou para entrar directamente en calquera outro curso do grao) é necesario facer unha proba de acceso.

Todos os cursos, a finais de maio abrimos un prazo para matricularse nesas probas.

Temos dous métodos de matrícula:

Horarios de materias comúns para o curso 2024/2025 (definitivos)

A continuación se publican os horarios das materias comúns para o curso 2024/2025.

No caso de cursos con varios grupos, se repartirá o alumnado por orde alfabética, pero se poderá solicitar o cambio de grupo antes de comezar as clases.

Grao Elemental

1º Curso, grupo A

Linguaxe musical: luns e mércores de 16:00 a 17:00

Días non lectivos

ponte letras galegas

O mesmo que noutros centros educativos da vila o vindeiro luns 20 de maio non será lectivo no noso centro.

Pasade boa ponte das Letras Galegas.

Audicións Fin de Curso 2023 - 2024

Achéganse as audicións de Maio, e con elas, o final de curso:

Anotade a vosa cita coa Música no noso Conservatorio!

Calendario de fin de curso.

Vaise achegando a fin do curso e, para que non se nos pase ningún prazo, publicamos un calendario coas datas máis importantes.

Ao final do artigo tedes a versión en pdf para descargar.

Recital Fin de Grao de Lucía Landrove Saavedra e Noa Giz Carballo (Saxofóns)

O vindeiro 7 de maio, martes, Noa Giz e Lucía Landrove, alumnas de 6º de Grao Profesional do Conservatorio das Pontes, protagonizarán o seu recital Fin de Grao na Casa Dopeso, ás 19:00h.