|
Guía da LOMCE: Lexislación e currículos editables. |
Guía da LOMCE: Lexislación e currículos editables.
|
|
Orden ECD/65/2015, de 21 de enero, por la que se describen las relaciones entre las competencias, los contenidos y los criterios de evaluación de la educación primaria, la educación secundaria obligatoria y el bachillerato. |
Orden ECD/65/2015, de 21 de enero, por la que se describen las relaciones entre las competencias, los contenidos y los criterios de evaluación de la educación primaria, la educación secundaria obligatoria y el bachillerato. |
|
Exemplo de Programación LOMCE |
Exemplo de Programación LOMCE |
|
Presentación |
|
|
Tema 2 |
Exemplo de análise da competencia dixital |
Exemplo de análise da competencia dixital |
|
Exemplo análise da CCL: comprensión |
Exemplo análise da CCL: comprensión |
|
Exemplo análise CCL: expresión |
Exemplo análise CCL: expresión |
|
Cadros CCL e estándares de Lingua Castelá |
Cadros CCL e estándares de Lingua Castelá
|
|
Plantilla análise CC estándares |
Plantilla análise CC estándares |
|
Plantilla análise CC práctica de aula |
Plantilla análise CC práctica de aula |
|
Plantilla análise competencia |
Plantilla análise competencia |
|
Tema 4 |
Plantilla perfil de área |
|
|
Miniperfil de área "tres minutos" |
Miniperfil de área "tres minutos" |
|
Tema 5 |
Tarea integrada "tres minutos" |
Tarea integrada "tres minutos" |
|
Minicurrículum "tres minutos" |
Minicurrículum "tres minutos" |
|
Plantilla "tres minutos" |
|
|
Plantilla tarea integrada |
Plantilla tarea integrada |
|
Tema 6 |
Plantilla perfil de competencia |
Plantilla perfil de competencia |
|
Exposición oral LGL secundaria |
Exposición oral LGL secundaria |
|
Exposición oral MAT secundaria |
Exposición oral MAT secundaria |
|
Exposición oral XH secundaria |
Exposición oral XH secundaria |
|
Tema 7 |
Competencia en comunicación lingüística: desempeño da exposición oral a través dos estándares de aprendizaxe |
Competencia en comunicación lingüística: desempeño da exposición oral a través dos estándares de aprendizaxe
|
|
Exemplo de avaliación individualizada lingua |
Exemplo de avaliación individualizada lingua
|
|
Exemplo de avaliación individualizada matemáticas |
Exemplo de avaliación individualizada matemáticas |
|
Guía do profesor avaliación individualizada de lingua |
|
|
Guía do profesor avaliación individualizada de matemáticas |
Guía do profesor avaliación individualizada de matemáticas |
|
Marco xeral para a avaliación de individualizada de 3º de primaria |
|
|
Preguntas liberadas secundaria (PISA 2015) e primaria (TIMSS 2015) |
Preguntas liberadas secundaria (PISA 2015) e primaria (TIMSS 2015) |
|
información sobre a avaliación individualizada de 3º de primaria do INEE |
Información sobre a avaliación individualizada de 3º de primaria do INEE |
|
Ligazón á información sobre a avaliación individualizada de 3º de primaria do INEE |
|
|
Tema 8 |
Exemplo de avaliación contextualizada e sen contextualizar |
Exemplo de avaliación contextualizada e sen contextualizar
|
|
Graduadores |
Graduadores |
|
Taxonomía reducida |
Taxonomía reducida
|
|
Ideas para construir as rúbricas: taxonomía de Bloom para a era dixital |
Ideas para construir as rúbricas: Taxonomía de Bloom para a era dixital |
|
Exemplo rúbrica exposición oral |
Exemplo rúbrica exposición oral
|
|
Revisión da taxonomía de Bloom |
Revisión da taxonomía de Bloom
|
|
Rúbrica "tres minutos" |
|
|
Tema 9 |
Esquema do modelo de competencia profesional docente |
Esquema do modelo de competencia profesional docente |