Tema Nome Descrición
URL Guía da LOMCE: Lexislación e currículos editables.
Guía da LOMCE: Lexislación e currículos editables.

URL Orden ECD/65/2015, de 21 de enero, por la que se describen las relaciones entre las competencias, los contenidos y los criterios de evaluación de la educación primaria, la educación secundaria obligatoria y el bachillerato.

Orden ECD/65/2015, de 21 de enero, por la que se describen las relaciones entre las competencias, los contenidos y los criterios de evaluación de la educación primaria, la educación secundaria obligatoria y el bachillerato.

URL Exemplo de Programación LOMCE
Exemplo de Programación LOMCE
Ficheiro Presentación

Presentación

Tema 2 Ficheiro Exemplo de análise da competencia dixital
Exemplo de análise da competencia dixital
Ficheiro Exemplo análise da CCL: comprensión
Exemplo análise da CCL: comprensión
Ficheiro Exemplo análise CCL: expresión
Exemplo análise CCL: expresión
Ficheiro Cadros CCL e estándares de Lingua Castelá
Cadros CCL e estándares de Lingua Castelá

Ficheiro Plantilla análise CC estándares

Plantilla análise CC estándares

Ficheiro Plantilla análise CC práctica de aula

Plantilla análise CC práctica de aula

Ficheiro Plantilla análise competencia

Plantilla análise competencia

Tema 4 Ficheiro Plantilla perfil de área

Plantilla perfil de área

Ficheiro Miniperfil de área "tres minutos"

Miniperfil de área "tres minutos"

Tema 5 Ficheiro Tarea integrada "tres minutos"

Tarea integrada "tres minutos"

Ficheiro Minicurrículum "tres minutos"

Minicurrículum "tres minutos"

Ficheiro Plantilla "tres minutos"

Plantilla "tres minutos"

Ficheiro Plantilla tarea integrada

Plantilla tarea integrada

Tema 6 Ficheiro Plantilla perfil de competencia

Plantilla perfil de competencia

Ficheiro Exposición oral LGL secundaria

Exposición oral LGL secundaria

Ficheiro Exposición oral MAT secundaria

Exposición oral MAT secundaria

Ficheiro Exposición oral XH secundaria

Exposición oral XH secundaria

Tema 7 Ficheiro Competencia en comunicación lingüística: desempeño da exposición oral a través dos estándares de aprendizaxe
Competencia en comunicación lingüística: desempeño da exposición oral a través dos estándares de aprendizaxe

Ficheiro Exemplo de avaliación individualizada lingua
Exemplo de avaliación individualizada lingua
Ficheiro Exemplo de avaliación individualizada matemáticas
Exemplo de avaliación individualizada matemáticas
Ficheiro Guía do profesor avaliación individualizada de lingua
Ficheiro Guía do profesor avaliación individualizada de matemáticas
Guía do profesor avaliación individualizada de matemáticas
Ficheiro Marco xeral para a avaliación de individualizada de 3º de primaria
URL Preguntas liberadas secundaria (PISA 2015) e primaria (TIMSS 2015)
Preguntas liberadas secundaria (PISA 2015) e primaria (TIMSS 2015)
URL información sobre a avaliación individualizada de 3º de primaria do INEE

Información sobre a avaliación individualizada de 3º de primaria do INEE

URL Ligazón á información sobre a avaliación individualizada de 3º de primaria do INEE
Tema 8 Ficheiro Exemplo de avaliación contextualizada e sen contextualizar
Exemplo de avaliación contextualizada e sen contextualizar

Ficheiro Graduadores
Graduadores 
Ficheiro Taxonomía reducida
Taxonomía reducida

Ficheiro Ideas para construir as rúbricas: taxonomía de Bloom para a era dixital

Ideas para construir as rúbricas: Taxonomía de Bloom para a era dixital

Ficheiro Exemplo rúbrica exposición oral
Exemplo rúbrica exposición oral

Ficheiro Revisión da taxonomía de Bloom
Revisión da taxonomía de Bloom

Ficheiro Rúbrica "tres minutos"

Rúbrica "tres minutos"

Tema 9 Ficheiro Esquema do modelo de competencia profesional docente

Esquema do modelo de competencia profesional docente