Ir ao contido principal
Panel lateral
CFR de A Coruña
Galego (gl)
English (en)
Español - Internacional (es)
Galego (gl)
Neste momento está usando o acceso para convidados (
Acceder
)
Competencias clave
Xeral
Tema 2
Tema 4
Tema 5
Tema 6
Tema 7
Tema 8
Tema 9
Inicio
Calendario
Recursos para formar alumnado competente
Inicio
Cursos
Miscelánea
Competencias clave
Tema 7
Ligazón á información sobre a avaliación individualizada de 3º de primaria do INEE
Ligazón á información sobre a avaliación individualizada de 3º de primaria do INEE
Ligazón á información sobre a avaliación individualizada de 3º de primaria do INEE
ficheiro
Prema na ligazón
http://blog.educalab.es/inee/2014/12/18/la-evaluacion-de-tercer-curso-de-educacion-primaria-modelos-de-pruebas-y-marco-general/
para abrir o recurso.
◄ información sobre a avaliación individualizada de 3º de primaria do INEE
Ir a...
Ir a...
Foro de novas
Guía da LOMCE: Lexislación e currículos editables.
Orden ECD/65/2015, de 21 de enero, por la que se describen las relaciones entre las competencias, los contenidos y los criterios de evaluación de la educación primaria, la educación secundaria obligatoria y el bachillerato.
Exemplo de Programación LOMCE
Presentación
Exemplo de análise da competencia dixital
Exemplo análise da CCL: comprensión
Exemplo análise CCL: expresión
Cadros CCL e estándares de Lingua Castelá
Plantilla análise CC estándares
Plantilla análise CC práctica de aula
Plantilla análise competencia
Plantilla perfil de área
Miniperfil de área "tres minutos"
Tarea integrada "tres minutos"
Minicurrículum "tres minutos"
Plantilla "tres minutos"
Plantilla tarea integrada
Plantilla perfil de competencia
Exposición oral LGL secundaria
Exposición oral MAT secundaria
Exposición oral XH secundaria
Competencia en comunicación lingüística: desempeño da exposición oral a través dos estándares de aprendizaxe
Exemplo de avaliación individualizada lingua
Exemplo de avaliación individualizada matemáticas
Guía do profesor avaliación individualizada de lingua
Guía do profesor avaliación individualizada de matemáticas
Marco xeral para a avaliación de individualizada de 3º de primaria
Preguntas liberadas secundaria (PISA 2015) e primaria (TIMSS 2015)
información sobre a avaliación individualizada de 3º de primaria do INEE
Exemplo de avaliación contextualizada e sen contextualizar
Graduadores
Taxonomía reducida
Ideas para construir as rúbricas: taxonomía de Bloom para a era dixital
Exemplo rúbrica exposición oral
Revisión da taxonomía de Bloom
Rúbrica "tres minutos"
Esquema do modelo de competencia profesional docente
Exemplo de avaliación contextualizada e sen contextualizar ►