AXUDAS MUNICIPAIS DE COMEDOR E MATERIAL ESCOLAR 2018

Nestes días recibiremos no centro a publicidade e solicitudes de axudas municipais de libros e comedor.O plazo ainda non está aberto, falta a publicación no Boletín Oficial da Provincia. As persoas interesadas deberán pedir cita previa para presentar a solicitude.

Cita previa calle Quintela : 986 29 81 18

Adxuntamos modelo e triptico informativo.https://www.vigopeques.com/ayudas-comedor-concello-vigo/

Tags: Notas informativas, Secretaría

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA 3º,4º,5º E 6º DE PRIMARIA , AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO PARA 1º E 2º PRIMARIA E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2018/19

Informamosvos do fondo solidario de libros e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2017/2018. https://www.edu.xunta.gal/portal/

Se dispoñen de Chave365 ou certificado dixital poden cubrir o formulario de solicitude a través do menú Cidadán.

Adxuntamos en arquivo adxunto a ORDE do 9 de maio de 2018 que o regula e o anexo I e anexo II para cumprimentar.

Para calquer dúbida estamos a vosa disposición no teléfono de secretaría 886120180.

OS MAIOS

Coa chegada do mes de Maio celebramos a festa dos Maios no colexio. Trouxemos frores e follas para decoralo e contamos coa actuación dunhas pandereteiras coas que celebramos esta festa cunhas cantigas .

V QUEDADA LITERARIA

O 8 de maio participamos na V Quedada Literaria no Parque de Castrelos. Contamos coa colaboración do Servizo de Normalización Lingüística  do Concello de Vigo e da Biblioteca Xosé Neira Vilas.

Unha xornada na que os protagonista son os libros e os nenos e nenas que compartiron momentos de lectura, charla, merenda  e intercambio de marcapáxinas cos outros centros.

Infantil  xunto co nenos e nenas do Eduardo Pondal e de O Pombal disfrutaron dun contacontos a cargo de Raquel Queizás.
Bea Campos  puxo o peche final  a esta fantástica xornada contándonos catro contos.
Todos e todas xuntos cantamos e bailamos "O libro máxico de Migallas".

SOLICITUDE DE COMEDOR E GARDERÍA PARA O CURSO 2018/2019

Xa tedes a vosa disposición as solicitudes para o comedor escolar e o servicio de gardería no centro.

Están pendentes de saír publicadas as axudas municipais de comedor e material escolar ( só para Educación Infantil).

Para calquer dúbida chamade a secretaría 886120180.

DÍA DO LIBRO 2018

O sol acompañounos para celebrar o Día do Libro cunha actividade que nos encanta a todos e todas: os apadriñamentos e amadriñamentos lectores.

O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º foi visitar aos seus afillados e afilladas (infantil, 1º e 2º) e escolleron na biblioteca os libros que ían lerlles.

O luns, 23 de abril, despois do recreo saímos todos ao patio buscando un sitio para compartir esas lecturas cheas de historias, aventuras, emocións,...

O remate desta  festa da lectura foi a  entrega de marcapáxinas como agasallo dos afillados e afilladas aos seus padriños e madriñas.

EMOCION-ARTE NO SEIS

Este ano o noso proxecto "Emocion-arte" levounos a convertir o noso colexio nun museo.

Tódolos artistas e tódolos movementos pictóricos teñen cabida nos nosos corredores. Dende os artistas máis internacionais coma Picasso, Frida Kahlo ou Andy Warhol ata os artistas urbanos galegos máis coñecidos coma Powone ou Lula Goce. Tódolos cursos implicáronse neste proxecto, dende as aulas de Infantil ata 6º de Primaria. Os resultados das creacións pictóricas foron abraiantes e tódolos nen@s desfrutaron na súa elaboración. Podedes ver máis fotos pinchando na lapela superior onde pon "Galería".

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2018/2019

Tags: Secretaría

Resultado do sorteo anual de letras de prioridade para resolver os empates no procedemento de admisión de alumnado para o curso 2018/2019

O día 27 de febreiro saíu publicado na páxina da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria o resultado do sorteo anual das letras de prioridade para resolver os empates no procedemento de admisión para o curso 2018/2019.

As letras de prioridade que afectan ao primeiro apelido son as letras "Z" e "T"; así mesmo, afectan ao segundo apelido as letras "C" e "J".

Vacantes curso 2018/2019

VACANTES 2018 / 2019