RECOLLIDA DE VALES

Dende o día 9 de xullo ata o 3 de setembro o colexio permanecerá pechado.

A recollida dos vales para material didáctico e para os libros reanudarase o 3 de setembro.

Boas vacacións!

Tags: Notas informativas, Secretaría

LISTAXE DEFINITIVO DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS PARA O VINDEIRO CURSO 2018-2019

LISTAXE PROVISIONAL DOS USUARIOS DO COMEDOR CURSO 2018/2019

Tags: Notas informativas

LISTAXE PROVISIONAL DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS (3º, 4º,5º E 6º PRIMARIA)

Listaxe provisional do fondo solidario de libros para 3º, 4º,5º e 6º de Primaria. De momento, non mercar libros posto que estamos realizando a adxudicación coas donacións recibidas.

Si é preciso que merquen o "Activity Book" de Inglés.

O mércores 4 de xullo, publicarase a listaxe definitiva do fondo solidario de libros.

Tags: Secretaría

RECOLLIDA DOS HISTORIAIS ACADÉMICOS DO ALUMNADO DE 6º PRIMARIA

Dende o luns 2 ata o venres 6 de xullo, podedes pasar a recoller os Historiais Académicos do alumnado de 6º de Primaria.

RECOLLIDA DOS CHEQUES PARA 1º E 2º DE PRIMARIA E DE MATERIAL ESCOLAR

Dende o luns 2 ata o venres 6 de xullo, podedes pasar a recoller os cheques de libros (1º e 2º de Primaria) e material escolar (1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria), en horario de 9:00 a 14:00.

Aquelas persoas que non poidan pasar a recollelos entregaránselles en setembro.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2018/2019

De acordo co calendario escolar para o vindeiro curso, publicado na páxina web da Consellería de Educación, Cultura e Ordenación Universitaria, as clases comenzarán o vindeiro 12 de setembro do 2018.

ORDE do 28 de maio de 2018 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2018/19 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

Libros de texto curso 2018-2019

MOI IMPORTANTE !!!!!!!

Antes de mercar os libros de texto de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria, estean atentos/as á información na páxina web do centro porque hai donacións e, ao mellor, hai suficientes para todos nalgunhas asignaturas.

Revista Escolar 2017-2018

En arquivo adxunto, o último número da nosa revista "Coias".

Tags: Notas informativas, Últimos números

REUNIÓN ORIENTACIÓN COAS FAMILIAS DOS NENOS DE 4º EI (3 ANOS)

Comunicamosvos que o martes 26 ás 18:00 na sala Rosalía reunión cos nais/pais dos nenos/as de 4º de Educación Infantil (3 anos).

Prégase a asistencia sen nenos/nenas.

Moitas grazas.

Tags: Notas informativas, Secretaría