XORNADA DE PORTAS ABERTAS 2019/2020

XORNADA DE  PORTAS ABERTAS!!!

CURSO  2019/20

O 26 de febreiro  único día das xornadas de portas abertas para todas as familias interesadas en coñecer o noso centro. (Duración sobre unha hora)

Pola mañá: 12:30h     Pola tarde: 17:00h

Nota: Non é necesario pedir cita, procurade ser puntuais.

Grazas.

PRAZAS VACANTES (En arquivo adxunto)

Tags: Notas informativas, Secretaría

DÍA DA PAZ 2019

Para conmemorar o Día da Paz, o 30 de Xaneiro, celebramos un acto colectivo co lema: "Coas palabras máxicas faremos a PAZ".

Todos e todas vestidos de branco subimos ao pavillón e alí, sentados en forma de u, coas letras que forman as palabras que cada curso elexiu , metémolas nun sombreiro máxico e fixemos o noso "Feitizo da Paz".

Despois danzamos  ao son da canción "Baile da Paz" de Mamá Cabra que, ademais de cantar, acompañamos dunha coreografía que aprendemos na clase de música. Para ver o vídeo preme na seguinte ligazón

ACTO COLECTIVO 25 N

O luns 26 fixemos una acto colectivo con motivo do 25 de novembro, Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller.

Durante a semana estivemos traballando e reflexionando sobre o tema nas aulas con lecturas, contos,...

Previamente en cada clase debuxamos en cartulinas a nosa man, recortámola e puxémola como un colgante.

Dispuxémonos en forma de U, seguindo as indicacións  de mestra de música e ao alumnado de sexto escenificando a canción e o retrouso en lingua de signos.

O alumnado dos distintos cursos, por turnos, foi pintando unha porta violeta.

O remate do acto foi o mural que montamos cos debuxos da canción.

Para ver o vídeo preme na seguinte ligazón

Vestidos de negro reunímonos no pavillón para cantar todos xuntos  "La puerta violeta" de Rozalén.

RETRATOS DA NOSA CONTORNA. FOTOGRAFÍA EN CURSO. CULTURGAL

O noso colexio, fai uns cursos(2013-14), participou cos alumnos de cuarto no proxecto do CGAI Fotografía en curso. O noso proxecto era sobre os oficios é profesións. Veu a facer o obradoiro con nós o fotógrafo José Caruncho. Os nenos fixeron os retratos con José Caruncho de: mariñeiros, armadores en Bouzas e dos traballadores do mercado de Coia.

Dende o 30 de Novembro ata o 2 de decembro no marco de Culturgalega recolleron varios proxectos fotográficos que se fixeron cos centros e alumnos participantes estos anos co título:"Retrato da nosa contorna".

O CGAI pensa que está expsición viaxe a outros lugares

MAGOSTO 2018

O martes 13, fixo un maravilloso día de sol e celebramos o noso MAGOSTO.

Mentras as mestras asaban as castañas os nenos e nenas xogaron.

Houbo seis xogos : comecastañas, relevos de castañas, ós bolos, tres pés (en parellas), á corda, relevos de pelota (coa pelota espalda con espalda).

O alumnado de sexto foi o encargado de  axudar ao alumnado nos diferentes xogos a medida que ían rotando dun a outro.

E non podían faltar as castañas. Estaban boísimassss!!! Pasámolo xenial!!!

SAMAÍN MÁXICO 2018

Na Sala Rosalía recreamos un "Bosque Máxico Galego", no que non faltaron as mouras na súa cova, as serpes coas súas lendas, os corvos como paxaros de mal agoiro, os mouchos e as curuxas berrando, o aquelarre coa danza das meigas ao redor do pote, de feitizos, o gato negro cos pelos de punta, arañeiras, as cabazas polo medio,....e o lobishome, facendo trasnadas e meténdose co público, nenos e nenas e coas familias asustando a todo o persoal.

Foi un Samaín impresionante!!!

Grazas ás familias pola vosa colaboración na preparación das cabazas!!!!

Se o queres ver en YouTube, preme no seguinte enlace:

LISTAXE DEFINITIVO DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS PARA O VINDEIRO CURSO 2018-2019

Tags: Notas informativas, Fondo de libros

LISTAXE PROVISIONAL DOS USUARIOS DO COMEDOR CURSO 2018/2019

Tags: Notas informativas

LISTAXE PROVISIONAL DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS (3º, 4º,5º E 6º PRIMARIA)

Listaxe provisional do fondo solidario de libros para 3º, 4º,5º e 6º de Primaria. De momento, non mercar libros posto que estamos realizando a adxudicación coas donacións recibidas.

Si é preciso que merquen o "Activity Book" de Inglés.

O mércores 4 de xullo, publicarase a listaxe definitiva do fondo solidario de libros.

Tags: Fondo de libros

RECOLLIDA DOS HISTORIAIS ACADÉMICOS DO ALUMNADO DE 6º PRIMARIA

Dende o luns 2 ata o venres 6 de xullo, podedes pasar a recoller os Historiais Académicos do alumnado de 6º de Primaria.

Tags: Notas informativas