ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2018/2019

De acordo coa 1ª reunión da Xunta Electoral publicamos o seguinte calendario:

• Día 7 de novembro:

• Publicación das convocatorias de eleccións nos distintos sectores educativos: profesores, pais/nais e, de ser o caso, persoal de administración e servizos.
    • Publicación provisional dos censos dos sectores educativos citados.
  • Do 8 ao 15 de novembro:

• Prazo de presentación de candidaturas.
  • Día 16 de novembro: (Celebración da 2ª reunión da Xunta Electoral)

• Proclamación e posterior publicación de candidaturas por sectores de representación.
    • Aprobación definitiva de censos electorais, unha vez resoltas as posibles reclamacións.
    • Aprobación de modelo de papeletas e sobres dos distintos actos electorais.
    • Sorteo público da designación dos membros das mesas electorais.
  • Día 27 de novembro: Celebración das votacións de:

• Persoal de administración e servizos, de 10 a 11 horas.
    • Profesorado de 17 a 18 horas.
    • Pais, nais e titores legais do alumnado: de 9 a 10 horas, de 13 a 14 horas, e de 16 a 18 horas.
  • Día 29 de novembro (Celebración da 3ª e última reunión da Xunta Electoral):

• Proclamación de candidatos electos.

Tags: Notas informativas, Secretaría

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

De conformidade co establecido na RESOLUCIÓN conxunta do 25 de setembro de 2018, da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos Consellos Escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos  (DOG do 8 de outubro de 2018), realizarase proximamente neste Centro a renovación do CONSELLO ESCOLAR que é o instrumento de participación na vida escolar de todos os sectores educativos do Colexio.

A organización e a supervisión do procedemento de elección dos novos membros do Consello Escolar estará a cargo da Xunta Electoral que se constituirá ao efecto, e integrada por:

- A  directora do Centro.
    - Un profesor ou profesora.
    - Un pai ou nai ou titor legal.
    - Un representante do persoal de administración e servizos

Os tres últimos serán designados por sorteo segundo establece o artigo 30 do Decreto 92/1988, do 28 de abril, redactado conforme ao establecido na disposición adicional primeira do Decreto 324/1996, do 26 de xullo (DOG do 9 de agosto). Dito sorteo, que será público e no que se preverá a designación de membros suplentes, celebrarase neste Centro o próximo día 25 de outubro  ás 9 horas.

Este curso procédese á renovación de dous/dúas representantes do profesorado, dous/dúas representantes das familias e un/unha representante do persoal non docente.

RESOLUCIÓN do 25 de setembro de 2018, conxunta da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos

Tags: Notas informativas, Consello Escolar

SAMAÍN MÁXICO 2018

Na Sala Rosalía recreamos un "Bosque Máxico Galego", no que non faltaron as mouras na súa cova, as serpes coas súas lendas, os corvos como paxaros de mal agoiro, os mouchos e as curuxas berrando, o aquelarre coa danza das meigas ao redor do pote, de feitizos, o gato negro cos pelos de punta, arañeiras, as cabazas polo medio,....e o lobishome, facendo trasnadas e meténdose co público, nenos e nenas e coas familias asustando a todo o persoal.

Foi un Samaín impresionante!!!

Grazas ás familias pola vosa colaboración na preparación das cabazas!!!!

Se o queres ver en YouTube, preme no seguinte enlace:

LISTAXE DEFINITIVO DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS PARA O VINDEIRO CURSO 2018-2019

Tags: Notas informativas, Fondo de libros

LISTAXE PROVISIONAL DOS USUARIOS DO COMEDOR CURSO 2018/2019

Tags: Notas informativas

LISTAXE PROVISIONAL DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS (3º, 4º,5º E 6º PRIMARIA)

Listaxe provisional do fondo solidario de libros para 3º, 4º,5º e 6º de Primaria. De momento, non mercar libros posto que estamos realizando a adxudicación coas donacións recibidas.

Si é preciso que merquen o "Activity Book" de Inglés.

O mércores 4 de xullo, publicarase a listaxe definitiva do fondo solidario de libros.

Tags: Fondo de libros

RECOLLIDA DOS HISTORIAIS ACADÉMICOS DO ALUMNADO DE 6º PRIMARIA

Dende o luns 2 ata o venres 6 de xullo, podedes pasar a recoller os Historiais Académicos do alumnado de 6º de Primaria.

RECOLLIDA DOS CHEQUES PARA 1º E 2º DE PRIMARIA E DE MATERIAL ESCOLAR

Dende o luns 2 ata o venres 6 de xullo, podedes pasar a recoller os cheques de libros (1º e 2º de Primaria) e material escolar (1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria), en horario de 9:00 a 14:00.

Aquelas persoas que non poidan pasar a recollelos entregaránselles en setembro.

GRADUADOS DE INFANTIL E SEXTO. ORLAS

O alumnado de 6 Infantil e 6º de Primaria  graduaronse neste curso 2017-18, e fixeron as "Orlas".

Orla Infantil 6A

Orla Infantil 6B

Orla 6ºA Primaria

Orla 6ºB de Primaria

FESTIVAL FIN DE CURSO 2018

O mércores 20 de Xuño fixemos o festival fin de curso. Participaron o alumnado de : 4º de infantil, 6º de infantil, primeiro, terceiro e quinto.

Os 4º Infantil fixeron unha representación do monstro de cores.

Os 6º Infantil representaron unha obra de teatro musical titulada; " Con ollos de artista"

Os de Primeiro cantaron unha canción do proxecto "Coro de emocións": "Capitán, meu capitán".

Os de Terceiro unha perfomance titulada: "0 museo do Seis"

Os de Quinto representaron a súa versión de Eurovisión.

Os 4º Infantil fixeron unha representación do monstro de cores.

Os de Terceiro unha perfomance titulada: "0 museo do Seis"

Os de Quinto representaron a súa versión de Eurovisión.