|
Proxecto Educación ResponsableEDUCACIÓN EMOCIONAL A TRAVÉS DE ARTISTAS E CONTOSEnviado por Anónimo o Mar, 29/05/2018 - 13:46
Nas aulas de infantil traballamos as emocións dentro do proxecto do centro “Emocionarte": somos creativos” Dentro do museo que se creou no centro, a nosa sala foi bautizada polos nenos e nenas como “Estrela Polar” (3 anos), Sala Arco da Vella (4 anos) e Con ollos de artista (5 anos). A medida que o curso foi avanzando, fomos traballando diferentes artistas: FridaKahlo, JoanMiró, Vivaldi, Berlioz, Edgar Degas, Mahler... Algúns dos libros traballados foron Monstro de Cores, Simón Corazón de Camaleón, Así es mi corazón... No blogue de Educación infantil podedes ver as actividades realizadas e o audiolibro do conto Así es mi corazón na seguinte ligazón.
http://infantilseisdonadal.blogspot.com.es/2018/05/asi-es-mi-corazon.html
Qué mellor maneira que traballar as emocións que non sexa a través do circo, nun espéctaculo no que podemos vivir diferentes emocións, a ledicia que transmiten os pallasos, a dulzura dos bailaríns, o medo aos leóns e a coraxe dos domadores e equilibristas, o asombro da maxia… todas elas unidas nun espéctaculo realizado por 50 nenos e nenas de 4 anos. http://infantilseisdonadal.blogspot.com.es/2018/01/o-circo-de-nadal.html Ademáis quixemos levar esa maxia e alegría a un lugar onde ás veces sentímonos sós, tristes e desesperanzados como é nos hospitais, alí representamos para os nenos que por motivos de saúde están ingresados e para as súas familias o noso circo da fantasía e conseguimos roubar máis dun sorriso.
http://infantilseisdonadal.blogspot.com.es/search/label/4%20anos
( categories: )
REFLEXARTEEnviado por Anónimo o Mar, 29/05/2018 - 11:26
Comezamos a nosa primeira aproximación á artista coa que traballaremos este curso. Julie Mehretu. Como primeira actividade a clase encheuse de obxectos herdados cunha grande carga emocional e afectiva para todas e todos nós. O igual que facía Julie pescudamos no noso pasado e traemolo ao noso día a día As nosas familias avoas tataravoas bosavos irmáns tíos curmáns estiveron con todos nós. No seguinte enlace disfrutaredes dunha peliculiña feita con eses obxectos https://drive.google.com/file/d/15arE8ukcuVIqey0fDRREV3Lk-toZayS1/view?usp=sharing
( categories: )
Somos creativosEnviado por Anónimo o Mar, 29/05/2018 - 11:19
Como froito da profundización no desenvolvemento da creatividade xurdiron estas dúas obriñas de teatro, na que emocións e temas de actualidade unénse, para goze dos espectadores. ARBORES de 6º Ahttps://drive.google.com/file/d/1VyNl_0q2loo2fW1rP5RyeLw3YbzvsLc7/view?usp=sharing
UNHA CLASE DIFERENTE de 6ºB https://drive.google.com/file/d/1Jd0g7a24SEWkTPjfmN4EuYdAE0ocRYEZ/view?usp=sharing ( categories: )
CORO DAS EMOCIÓNSEnviado por Anónimo o Mar, 29/05/2018 - 11:11
Do noso traballo co recurso Coro das emocións poidemos desfrutar destas actuacións no festival de nadal. No seguinte enlace atoparedes a actuación dos nenos e nenas de 2º https://drive.google.com/file/d/1t9XEA9z0S8uJj5melNr0-pYOrFxWZEcm/view?usp=sharing ( categories: )
REFLEJARTEEnviado por Anónimo o Dom, 28/05/2017 - 23:17
Despois de moitas sesións achegándonos a Joan Jonas e inspirados nas nosas viaxes polo mundo Esta e performance de 2º A.
https://drive.google.com/open?id=0B2HFEbPujAKpN2ZNNVBEdU1DSkE https://drive.google.com/open?id=0B2HFEbPujAKpUWJ6emlUdEdWWTQ ( categories: )
MÁIS SOMOS CREATIVOSEnviado por Anónimo o Xov, 11/05/2017 - 22:30
Vos deixamos outro video de cosecha propia sobre a actuación en Santiago para que o podades de ver dende outro ángulo.
( categories: )
XORNADA SOMOS CREATIVOS ENCONTRO INTERCENTROSEnviado por Anónimo o Mar, 09/05/2017 - 09:18
O pasado 28 de Abril e como colofón do traballo do recurso de literatura e emocións, acudimos a un encontro intercentros no que representamos o noso traballo do libro A QUE SABE A LÚA, "The taste of moon".
Fixemolo senial e disfrutamos moito coa actividade.
No seguinte enlace poderedes atopar a nosa actuación.
Se queredes ver as actuacions dos outros centros e os videos de todo o acto, clicade neste outro enlace.
( categories: )
Coro de Emocións. Ensaio da canción Sesere eeyeEnviado por Anónimo o Mar, 25/04/2017 - 17:17
COROS DAS EMOCIÓNS. CURSO 2016-17. ENSAIOS CANCIÓNS
Os alumnos de 3ºA, ensaian a canción de María Carey "Heroe" coa linguaxe de signos
Os alumnos de 4ºA ensaian a canción"Sesere eeye" canción tradicional da illa de Moa, que está entre Papúa Nova Guinea e Australia.
A canción describe como pesca o paxaro Martín pescador"kingfisher".
Temén cantamos unha canción popular en Zambia, "Bonse Aba"
( categories: )
LITERATURA E EMOCIÓNSEnviado por Anónimo o Mér, 19/04/2017 - 20:13
DO noso traballo co recurso de educación responsable no seu apartado de literatura e emocións saiu este fermoso booktrailer no que nos invitan a ler e gozar do libro "A que sabe a lúa". Eles traballaronno en lingua galega e lingua inglesa.
https://drive.google.com/file/d/0B2GcqC-C0sVgOUFYaFg5UEljWVU/view?usp=sharing
( categories: )
COS CONTOS DE NADARÍN E MONSTRUO DE CORES TRABALLAMOS AS EMOCIÓNSEnviado por Anónimo o Ven, 07/04/2017 - 10:38
Servíndonos da literatura infantil traballamos co alumnado de educación infantil valores como a cooperación, solidaridade, empatía, asertividades, respeto... é dicir, habilidades sociais que lles permitan integrarse satisfactoriamente na sociedade na que viven. Nesta ocasión coñecimos a Nadarín, el ensinounos o valorda cooperación, a colaboración... de que Xuntos é Mellor. Son valores que xa víñamos traballando na aula: Despois de ler o conto varios días e falar sobre el, de aplicalo ao noso día a día, fixemos un mural. Coas mans de todos e todas construímos un gran peixe que sobrevivirá ante as adversidades do mar, porque xuntos son máis grandes, máis fortes...
Por outra banda traballamos co conto "O Monstruo de Cores", necesitamos recoñecer e poñerlle nome aquilo que sentimos, tanto en nós coma nos demáis, para despois aprender a xestionar adecuadamente todas esas emocións, porque todas son beneficiosas, non hai emocións boas ou malas, todas están aí para o noso beneficio, soamente hai que saber "levalas". En primero lugar falamos da alegría, tristeza, medo, enfado, calma... E preguntámonos que cousas nos fan sentir esas emocións, descubrimos cousas moi interesantes como qué é o que nos da medo ou que nos pon triste cando alguén " ponse morto" e que "as apertas e obicos" fannos sentir calma.
( categories: )
|
Iniciar sesión |