Libros de texto

Listaxes provisionais axudas libros e material

Publicadas as listaxes provisionais  de axudas para libros de texto (1º-2º), fondolibros (3º-4º) e axudas de material escolar (todos niveis).

O venres 14 de xullo publicaranse as listaxes definitivas.

LIBROS DE TEXTO 23/24

LIBROS DE TEXTO CURSO 23/24

ACTUALIZACIÓN 18/07/23: detectado erro no libro de 2º Lobo Lupas 2, tiñamos o ISBN de 1º, ó valido é 978-84-678-7508-9. Arranxado no arquivo adxunto.

Engadimos os cadernillos de inglés de 5º e 6º.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 23/24

Aberto o prazo para a solicitude de axudas para compra de libros de texto en 1º e 2º, para a participación no fondo solidario de libros e para a compra material de material escolar.

Orde 10 de maio de 2023 (DOG 19 de maio).

As familias podrán presentar a documentación entre o 20 de maio e o 21 de xuño, ben por vía electronica ou no centro educativo. Presentarán unha  solicitude independentemente do numero de fillos que teña escolarizado no centro.

SOLICITUDE ED330B

Axudas material bono de 75 € para familias con renda inferior a 6000 € de renda per capita e de 60 € para  o tramo entre 6000 € e 10000 €.

Axudas para libros de texto de 1º e 2º: Bono de 240 € para familias con renda inferior a 6000 € e de 160 € para o tramo de 6000 € a 10000 € (alumnado de Ed. Especial ou con minusvalia igual ou maior do 65% é de 300 €)

Fondo solidario, para alumnado de 3º e 4º: familias con renda inferior a 6000 € teñen dereito ata 6 libros e as do tramo 6000-10000 € a 4 libros. O alumnado de 5º e 6º está integrado no programa e-dixgal de libros electrónicos.

Os datos da renda son os referidos ao exercicio fiscal do ano 2021, recadros 435 e 460; de non presentar declaración  seran os datos facilitados pola Axencia Tributaria.

Os datos da unidade familiar son os da situación familiar a 31 de decembro de 2021.

LISTAXE PROVISIONAL FONDOLIBROS

Publicada a listaxe provisional do fondo solidario de libros de texto: 7/7/22.

Período de reclamación: 2 días seguintes á publicación: Venres 8 e luns 11 de xullo.

A entrega de libros será en Setembro.

Temos libros suficientes en 4º, non é necesario mercar ningún libro neste nivel agas o de inglés (é un cadernillo) polo que todo alumnado recibirá un lote de 5 libros do centro, ainda que non fixeran a solicitude.

O alumnado de 3º que resultou beneficiado coa axuda de fondolibros ten asignado un nº determinado, 4 ou 5 libros (un total de 31 alumnos/as). Repartiranse os primeiros días do curso. O alumnado que non teña axuda ou que non lle corresponden todos os libros, deben mercalos.

LIBROS DE TEXTO

Libros de texto para o vindeiro curso 22/23.

5º e 6º: Están incluídos dentro do proxecto Edixgal

3º: Renovación de libros pola adaptación ao curriculo LOMLOE. Mercar o activity book (en vermello). Podénse mercar co cheque de axuda a material.

4º:Fondo liros do centro. Mercar o activity book (en vermello).

1º e 2º: Funxibles, non mercar ata setembro.

(Arranxado un erro: o libro de naturais de 2º ponia que era en castelán cando en realidade é en galego. O isbn estaba correcto en galego, pero podìa inducir a error)

SEGURO ORDENADORES EDIXGAL

Pinchando  aquí deixamos unhas instruccións sobre o seguro do portatil edixgal de 5º. O horario de atención é de  8 da mañá a 6 da tarde

LISTAXES DEFINITIVAS E REPARTO DE CHEQUES

Publicouse a listaxe definitiva do fondo de libros de texto  en 3º e 4º e as axudas para a compra de libros de 1º e 2º 140 € ou 210 €), así como as de material escolar (50 €).

O reparto dos libros de 3º e 4º realizarase en setembro cando comecen as clases. O alumnado de 5º e 6º poderá acceder aos libros dixitais en setembro.

A entrega de cheques será a semana do 19 ao 23 de xullo en horario de 10 a 12 da mañá. Aqueles que non o recollan agora, poden facelo en setembro.

PUBLICACIÓN LISTAXES PROVISIONAIS DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Desde hoxe están publicadas no taboleiro de anuncios do centro, na entrada do edificio grande, as listaxes provisionais das axudas para adquisición de libros de texto e de material escolar.

Teñen dous días  para realizar calquer reclamación. xoves 8 e venres 9)

LIBROS DE TEXTO CURSO 21-22

CORRIXIDOS ERROS NOS ISBN DOS LIBROS DE ONDAS DE 1º E DO LOBO LUPAS DE 2º.

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 21-22 CORRIXIDOS ISBN.

En 5º e 6º estamos no proxecto E-DIXGAL - libros electrónicos e todo alumnado destes curso terá a licenza da Consellería. Poñemos o activity book pero non é necesario mercalo. Cando comecen as clases en setembro xa  diran as profesoras si é necesario.

Libros de 4º. Este curso tocaba cambialos, pero a próxima implantación da LOMLOE fixo que desde a Consellería foran prorrogados. Temos suficientes exemplares no fondo de libros do centro polo que non é necesario mercar ningún libro excepto o activity book de inglés.

Libros de 3º, neste caso non temos suficientes libros para todos, en todo caso hai que esperar ao listado definitivo de libros para saber os que lle tocan a cada alumno, non mercar en ningún caso o libro de relixión e o class book de inglés. O activity book si que haberá que mercalo.

O listado de 1º e 2º si que está complleto. Pasamos un listado dosl libros ás librerías da localidade.

A data limite de publicación  das listaxes provisionais será o 9 de xullo e das definitivas o día 20. Si podemos adiantar prazos o comunicaremos nesta paxina web.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Publicada a Orde para solicitar as axudas de libros de texo e material e acceso ao fondo solidario para o curso 2021/22.