O Concello de Muros pon en marcha o Servizo Municipal de Madrugadores 2024/2025

Madrugadores é un servizo gratuíto xestionado polo Concello de Muros.

Prazo de solicitude de inscricións: do 12 ao 30 de agosto.

Número de participantes: mínimo 5 alumnos/as por centro educativo e máximo 30 alumnos/as.

Información e bases: https://lc.cx/TZdIou

Infórmase que está aberto o prazo de solicitude de axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria no vindeiro curso escolar.

PRAZO DE SOLICITUDE: Ata o 21 de xuño.

MODALIDADES:

- Axudas para adquirir Libros de texto: Alumnado de 1º e 2º curso E.P.

- Fondo Solidario de libros de texto: Alumnado de 3º a 6º curso de E.P.

- Axudas para adquirir material escolar: Alumnado de educación primaria de 1º a 6º curso de E.P.

FORMA DE PRESENTACIÓN:

- Preferiblemente por vía electrónica a través da aplicación Fondolibros.

- A través da sede electrónica da Xunta de Galicia

- Presencialmente na conserxería do centro de 10.00 a 12.00h.

MÁIS INFORMACIÓN:

ORDE DO 10 DE MAIO DE 2024

ANEXOS I E II

Un ano máis animámosvos a participar no concurso de relatos curtos que organizamos dende a nosa biblioteca escolar e lembrade que está aberto á toda a comunidade.

Cóntanolo!

O VINDEIRO MÉRCORES 3 DE ABRIL NO NOSO CENTRO

O martes 5 de marzo de 2024, en horario de 15:30 a 17:30, o noso centro convoca unha xornada de portas abertas para aquelas persoas interesadas en coñecer de primeira man o colexio CEIP RAMÓN DE ARTAZA E MALVÁREZ.

Se estás disposta a vir, por favor, comunícao no teléfono do centro (881867360) ou no correo: cep.ramon.artaza@edu.xunta.gal.