CURSO AULA VIRTUAL FAMILIAS

Como ben informamos nas reunións que tivemos, este curso precisamos poñernos ao día no funcionamento da AULA VIRTUAL.

Sabemos que no curso pasado todas e todos fixemos grandes esforzos por formarnos e traballar , con algúns atrancos e dificultades pero con moito ESFORZO por parte de tod@s.

Agora toca aprender a usalo dunha forma máis eficiente e na que tentamos evitar as desigualdades que poden xurdir do descoñecemento ou da falta de recursos, por iso ORGANIZAMOS DENDE A ESCOLA  esta formación para TODAS AQUELAS FAMILIAS interesadas en aprender contidos relacionados co funcionamento da AULA VIRTUAL ou mesmo como enviar e recibir correos, ou tamén a realización dunha videoconferencia. Todo isto dende a PRÁCTICA.

Para iso farasevos chegar o formulario que deixamos aquí para que vos anotedes. ANIMADEVOS!!!!!!

« Xuño 2024 »