NOVAS ACTIVIDADES INTERACTIVAS PARA ALUMNADO DE NEAE. PAQUETE 5

Ola de novo nenas e nenos!

Aqui vos deixo máis propostas para estes días. Esta semana propóñovos unha serie de fichas de traballo que non é necesario imprimir. Podedes resolvelas directamente dende o ordenador, tableta ou teléfono móbil. Tamén podedes comprobar si a fixestedes ben.

Ánimo que son moi sinxelas!

Fonte do recurso: https://es.liveworksheets.com/worksheets/es

Para os máis pequeniñ@s ollade estas actividades para traballar a discriminación visual, a percepción e a atención. Podedes resolvela directamente nesta páxina. Pero si quederedes ver a actividade a maior tamaño lembrade pinchar no icono que está situado na parte inferior de cada ficha.

ACTIVIDADE 1
ACTIVIDADE 2
ACTIVIDADE 3
ACTIVIDADE 4
ACTIVIDADE 5
Series, una ficha interactiva de C_Rojo
ACTIVIDADE 6

Agora ides contar cantos hai e escribides o número co teclado ou arrastrades os debuxos ata completar a cantidade.

ACTIVIDADE 1
Conteo 2-2, una ficha interactiva de ainfcon
ACTIVIDADE 2
Conteo 1-1, una ficha interactiva de ainfcon
ACTIVIDADE 3
ACTIVIDADE 4

E para o meu alumnado de Primaria .... a ver si sodes quen de completar estas táboas, textos... (Son moi sinxelos!!!)

reto1
reto2