Biblioteca Escolar

Pete o gato pasea por Burela!

Estes días parte do alumnado de 6º de Ed. Primaria que colabora coa biblioteca está a realizar un contacontos mediante a técnica do kamishibai. O conto elixido foi unha versión do título Pete o gato e os seus novos zapatos. Nela o gatiño vai visitando lugares da nosa vila e ten algún que outro problema cos seus novos zapatos.

A historia amosa aos espectadores que cando aparece un problema, debemos buscar unha solución! É un conto moi sinxeliño enfocado aos nenos e nenas máis pequerrechos/as.

Ata o de agora xa fixeron varias actuacións: na veciña Escola Infantil da Galiña azul, á clase de bebés e de un e dous anos e no noso cole, a todo o alumnado de Ed. Infantil.

Unha vez finalizadas as representacións o público asistente recibiu un pequeno agasallo: unha máscara do propio gato, que deseñaron para a ocasión.

Aquí vos deixamos algunhas imaxes das actuacións:

E tamén o vídeo dunha das sesións de contacontos:

CONCURSO Letras Galegas 2023

A Biblioteca pública de Burela entregou os premios ao alumnado que participou no concurso de narración e debuxo organizado con motivo do Día das Letras Galegas 2023.

Nas narracións: Jimena, Jorge e Iria (5º EP)

Nos debuxos: Naia (5ºEI) e Jimena, Uxía e Carla (5ºEP).

Estes traballos galardoados na fase local pasaron á fase provincial, en Lugo. A Biblioteca de Lugo entregou os premios o pasado xoves 29 de xuño. Jorge, Iria e Jimena foron premiados polas súas narracións e Naia e Carla, polos seus debuxos.

Día do Libro 2023!

Contamos con vós para celebrar o Día do Libro. Aquí tedes a proposta de Libruxa, que vos invita a compartir con nós a vosa lectura en familia favorita. Animádevos!