Biblioteca-LIBRUXA

A BIBLIOTECA DE LIBRUXA

Accede ao BLOGUE DE LIBRUXA  premendo na imaxe.

Xacobeo'21: Os nosos peregrinos inician a súa ruta...

Como xa sabedes, estamos a piques de iniciar o Camiño de Santiago, e os nosos peregrinos, procedentes de lugares ben distintos están xa listos para iniciar o seu percorrido, acompañámolos?

CONTACONTOS: "OS MÚSICOS DE BREMEN"

O pasado xoves tivemos o placer de recibir na biblioteca do noso centro ás alumnas e mestras do taller de lectura do instituto Monte Castelo.

Un ano máis achegáronse ao colexio para contarnos, aos nenos e nenas de 4 anos, unha adaptación do conto "os músicos de Bremen" en Burela que nos gustou moito.

Moitas grazas por esta actividade. Ata a próxima.

Madriñas e padriños

En que consiste esta actividade?

Cada alumno/a de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria apadriña a un neno/a máis pequeno/a (3 anos, 4 anos, 5 anos, 1º ou 2º de Primaria) para contarlle un conto no patio ou nas zonas verdes do colexio. Ademais, moitos destes nenos/as máis pequenos/as recibiron un agasallo por parte do seu padriño/madriña.

O pasado venres levouse a cabo: os padriños e madriñas foron buscar aos seus afillados/as ás súas aulas, leváronos ao patio ou ás zonas verdes e léronlles o conto que tiñan preparado para eles. Ademais, moitos afillados/as recibiron un agasallo por parte do seu padriño/madriña. Daba gusto ver todo a pista e as zonas verdes cheas de nenos e nenas léndolle aos máis pequenos/as.

Moitas grazas a todos e todas pola vosa colaboración: madriñas, padriños, afillados, afilladas, profesorado implicado... Aquí vos deixamos un vídeo con pequenos fragmentos dos contos e algunhas fotos.