Skip to Content

NOVAS

PROCESO DE ESCOLARIZACIÓN 20/21-NOVOS PRAZOS

APERTURA DE NOVO DO PROCESO DE ADMISIÓN

NOVAS DATAS 

DO 11 AO 18 DE MAIO (AMBOS INCLUÍDOS)

O ALUMNADO QUE XA ESTÁ MATRÍCULADO NO CENTRO NON TEN QUE FACER NINGÚN TRÁMITE

 

PRESENTACIÓN DA DOCUMENTACIÓN

1.PRESENTACIÓN TELEMÁTICA

PÓDESE FACER DE MANEIRA TELEMÁTICA A TRAVÉS DA LIGAZÓN

https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

 

2.PRESENTACIÓN NO CENTRO

ÚNICAMENTE MEDIANTE CITA PREVIA:

NO TELÉFONO 988 78 80 32 

NO CORREO ELECTRÓNICO ceip.virxe.covadonga@edu.xunta.es

 

A PRESENCIA NO CENTRO SOAMENTE ESTÁ PERMITIDA PARA A FORMALIZACIÓN DO PROCESO DE ADMISIÓN E CON CITA PREVIA

 

PARA MÁIS INFORMACIÓN DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN CHAMAR AO NÚMERO 988783082

 

 

ABALAR MÓBIL

Estimadas familias, lembrade que é moi importante que descarguedes a aplicación abalar móbil , para poder recibir notificacións e para poder recibir mañá día 3 de abril os boletíns de notas da segunda avaliación d@s vos@s fill@s.

Se pinchades na imaxe teredes unha guía para descargar a aplicación.

MOITO ÁNIMO!!

AXUDAS COMEDOR ESCOLAR - COVID-19

PRAZO SOLICITUDES

Do 31 de marzo ó 6 de abril, ambos inclusive

PRESENTACIÓN SOLICITUDES

SEDE ELECTRÓNICA

Nas seguintes ligazóns terán acceso ao impreso de solicitud e a sede electrónica. Para presentar a solicitude a través da sede é necesario ter certificado dixital, ou a chave 365. 

CÓDIGO DO PROCEDEMENTO ED601B

https://sede.xunta.gal 

FORMULARIO PDF

FORMULARIO WORD

ORDE 27 MARZO

          OU

DIRECCIÓN DO CENTRO

Enviando un correo electrónico a ceip.virxe.covadonga@edu.xunta.es cos seguintes datos:

1. DNI do pai ou da nai:

2. Pagamento:gratuidade total ou abono de 1€

Nome do neno/a:

3. Nome do pai/nai:

4. Número da conta bancaria:

SEGUNDA AVALIACIÓN

Segundo as instruccións remitidas pola consellería, e a efectos de dar continuidade ó calendario escolar, procedemos a formalizar o peche do segundo trimestre.

Non serán avaliables as actividades relacionadas cos contidos curriculares realizadas polo alumnado con posterioridade á data de declaración do estado de alarma, polo que as notas poranse en función dos instrumentos de avaliación (exames, traballos de aula…) dispoñibles antes do 13 de marzo.

As cualificacións publicaranse por AbalarMóbil o día 3 de abril.   

AXUDAS COMEDOR ESCOLAR

AXUDAS COMEDOR ESCOLAR XESTIÓN DIRECTA.

 CORONAVIRUS: COVID-19

1. A qué persoas vai dirixido?

A presente orde ten por obxecto establecer as bases reguladoras dunha liña de axudas as familias do alumnado que ostenta a condición de gratuíto e do que por renda familiar resulta pagador dun euro nos centros educativos públicos non universitarios xestionados pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional que imparten os niveis de ensinanza básica obrigatoria no segundo ciclo de educación infantil, en educación primaria e no ensino secundario obrigatorio.

E dicir, a familias que durante o curso escolar pagan 0 euros polo comedor, ou 1€ polo mesmo.

 

2.En qué consiste a axudas?

As axudas económicas previstas consisten nunha compensación do custo diario do menú por comensal, entendido como o servizo de comida ao mediodía, e polos días de lectivos de suspensión da prestación do servizo  como consecuencia das medidas adoptadas pola pandemia do COVID-19.

 

3.Qué axuda se vai a percibir?

(2,50 €) no casos de alumnado gratuidade  total

(1,50 €) para o alumnado que paga 1€

 

 4.Qué días cubre esta axuda?

Marzo: dende o día 16 ata o 31 de marzo: en total só 11 días  lectivos.

Abril: dende o 1 ó 3 de abril: en total só 3 días.

Prórroga: si se prolonga outros 15 días cubriría (días lectivos) ata o 1 de maio (non incluído por ser festivo)

 

5. Cómo se vai a pagar.

En dous pagamentos. 

pagamento: polo período de marzo e o de abril ata semana santa (3 abril).

pagamento: si se prorroga unha terceira situación de alarma ata o 1 de maio.

 

6.Quen son os beneficiarios?

Familias que durante o curso escolar pagan 0 euros polo comedor, ou 1€ polo mesmo, cun ou máis fillos escolarizados en centros educativos ó cargo da Consellería de Educación, na relación de usuarios correspondentes ao 31 de xaneiro de 2020.

 

7.Cómo presentar a solicitude e qué prazo hai?

Prazo: dende o día 31 de marzo o 6 de abril, ambos inclusive.

Presentación: Forma electrónica sempre, de dúas formas:

  • Formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal. Para elo é necesario ter certificado dixital, ou a chave 365
  • Dirección do centro: enviando un correo electrónico a ceip.virxe.covadonga@edu.xunta.es cos seguintes datos:

1. DNI do pai ou da nai:

2. Pagamento:gratuidade total ou abono de 1€

    Nome do neno/a:

3. Nome do pai/nai:

4. Número da conta bancaria:

 

 8.Publicítase a resolución das familias beneficiadas?

NON, porque son datos de especial vulnerabilidade, entón non será exposto publicamente as familias beneficiadas de acordo artigo 17 da Lei 1/2016, do 18 de xaneiro, de transparencia e bo goberno, e co artigo 15 da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia, a Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional.

Aclaración: cada familia saberá si é beneficiaria por ingreso de conta bancaria.

 

9. Canto tempo tarda en resolverse a resolución?

10 días, desde que finalice o prazo de presentación de solicitudes.

 

10.  Canto tempo tarda a Xunta de Galicia en aboar opagamento?

5 días dende que salga a resolución.

 

 

 

 

INFORMACIÓN IMPORTANTE

INFORMACIÓN FAMILIAS 

CÁRITAS OURENSE

INFORMARVOS:

Que o servizo de CÁRITAS de OURENSE segue funcionado neste momento e se o precisades está a vosa disposición. Déixovos o contacto e se necesitades algo comunícannos que chamedes primeiro por teléfono.

C.D.I.S. Virgen de Covadonga

C/Manuel Lago, 1, 32001, Ourense

Tel. 988 614 501

caicovadonga@caritasourense.org

 

Ademais si precisades poñervos en contacto coa orientación do CEIP VIRXE DE COVADONGA para expor unha inquedanza, aclarar calquera dúbida ou realizar algún tipo de consulta ou suxestión, podedes facelo mediante o correo electrónico:

ceip.virxe.covadonga@edu.xunta.es A ATENCIÓN DE ORIENTACIÓN.  

 

 

RECOMENDACIÓNS

Durante estes días poderedes consultar diferentes actividades e enlaces no apartado ACTIVIDADES PARA A CORENTENA, que tedes na parte superior dereita. Ademáis poderedes recibir información d@s mestr@s e o equipo directivo a traves de distintas canles, correo electrónico, abalar ou whatsapp.

Estamos a vosa disposición para calquera dúbida a través no noso correo electrónico ceip.virxe.covadonga@edu.xunta.es.

A través da páxina web, informaremos das noticias relevantes que vaian xurdindo.

Deixamos aquí algunhas suxerencias.

ÁNIMO!

  • Iniciativa ARCO IRIS

É unha iniciativa popular, que xorde baixo o hastag #desdemiventana para facer máis levadeira a cuarentena. Estase a levar a cabo noutros países e tamén chegou ao noso. A idea é que os nenos/as, coa vosa axuda ou por si sos, realicen un arco da vella co lema TODO IRÁ BEN e colocalo nas fiestras para que outros nenos/as o vexan e se sintan máis acompañados. AQUÍ  tendes un modelo, pero podedes crear o voso propio!

https://www.orientacionandujar.es/2020/03/14/el-arcoiris-todo-va-a-salir-bien-vamos-a-colorear/

CANDO SE RETOME A ACTIVIDADE LECTIVA PRESENCIAL  TRAEDE O VOSO ARCO IRIS PARA FACER UNHA EXPOSICIÓN.

 

  • Como falar sobre o coronavirus @s nen@s

Consellos para familias e profesorado sobre como afrontar o tema cos máis cativosos. Documento elaborado pola Unidad de Crisis de Barcelona: https://faros.hsjdbcn.org/es/articulo/como-hablar-sobre-coronavirus-ninos

 

 

 

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS FONDO DE LIBROS

No seguinte arquivo adxunto, tedes toda a información e a listaxe definitiva de admitidos no fondo de libros para o vindeiro curso académico 2017-2018, así como os libros que lle corresponden a cada alumno/a.

Para máis información, podedes contactar coa secretaría do centro ata o día 14 de xullo (Tfno: 988 212 193).

Distribuir contido


by Dr. Radut