Informacións de Comedor

Solicitude para actuar como COLABORADOR/A DO COMEDOR ESCOLAR

Apertura do prazo de ADMISIÓN DE SOLICITUDES para actuar como COLABORADOR/A nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do COMEDOR ESCOLAR durante o curso 2022-2023.

Prazo: do 23 de xuño ao 7 de setembro de 2022.

Descargue a solicitude a través do arquivo adxunto ou na secretaría do centro educativo

COMEDOR ESCOLAR 2022-2023

Estimadas familias:

Informámoslles de que xa está dispoñible o impreso de solicitude de comedor para o curso 2022-2023.

Poden descargar o documento no arquivo adxunto ou solicitar unha copia impresa na Secretaría do centro.

SOLICITUDE para actuar como COLABORADOR/A DO COMEDOR ESCOLAR

Apertura do prazo de ADMISIÓN DE SOLICITUDES para actuar como COLABORADOR/A nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do COMEDOR ESCOLAR durante o curso 2021-2022.

Prazo: do 22 de xuño ao 8 de setembro de 2021.

Descarga da solicitude a través do arquivo adxunto ou no centro educativo.

COMEDOR ESCOLAR 2021-2022

Estimadas familias:

Informámoslles de que xa está dispoñible o impreso de solicitude de comedor para o curso 2021-2022.

Poden descargar o documento no arquivo adxunto ou solicitar unha copia impresa na Secretaría do centro, onde poden entregalo a partir do 1 de xullo en horario de 10:00h. a 13:00h.

Por un menú escolar vegano – Nutricionistas Veganos