Benvida

RÚA CIBELES, 1
32001 OURENSE
TELÉFONOS DE CONTACTO:
988 78 30 80 (EDIF. COVADONGA)
988 78 30 88 (EDIF. EIROÁS)
Correo: ceip.virxe.covadonga@edu.xunta.gal

SOLICITUDE para actuar como COLABORADOR/A DO COMEDOR ESCOLAR

Apertura do prazo de ADMISIÓN DE SOLICITUDES para actuar como COLABORADOR/A nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do COMEDOR ESCOLAR durante o curso 2021-2022.

Prazo: do 22 de xuño ao 8 de setembro de 2021.

Descarga da solicitude a través do arquivo adxunto ou no centro educativo.

FONDO LIBROS: listaxes provisionais admitidos e excluídos

Desde o venres 9 de xullo están publicadas no taboleiro interior do centro, as listaxes coa adxudicación provisional de libros de texto para o alumnado que cursará 3º ou 4º de primaria para o curso 2021-2022.

O prazo para a reclamación á listaxe provisional será de dous días tras a publicación: 12 e  13 de xullo de 2021.

As listaxes definitivas sairá publicadas o 14 de xullo de 2021.

Os libros entregaranse aos alumnos/as no Centro durante o mes de setembro.

COMEDOR ESCOLAR 2021-2022

Estimadas familias:

Informámoslles de que xa está dispoñible o impreso de solicitude de comedor para o curso 2021-2022.

Poden descargar o documento no arquivo adxunto ou solicitar unha copia impresa na Secretaría do centro, onde poden entregalo a partir do 1 de xullo en horario de 10:00h. a 13:00h.

Por un menú escolar vegano – Nutricionistas Veganos

EDUCACIÓN RESPONSABLE

Remata un curso complicado  cheo de incertezas  e dúbidas ,que superamos grazas ao traballo e perseveranza do profesorado ,o alumnado e as familias. Por eso queremos darvos a todos as GRAZAS.

Desfrutade moito do merecido verán e,… VÉMONOS EN SETEMBRO!!!!

Deixámosvos un resumo das actividades realizadas dentro do programa de Educación Responsable. Esperamos que vos gusten.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2021-2022

Relación de libros de texto para o vindeiro curso 2021-2022. No primeiro arquivo tedes os libros correspondentes ao Edificio de Covadonga, e no segundo, os correspondentes ao Edificio de Eiroás.

ÍMONOS AO INSTITUTO

PASO DE EP A ESO

IES Ltd. | LinkedIn

TIPS PARA O INICIO DA ESO

Definición de tips - Qué es, Significado y Concepto

PASAMOS A PRIMARIA

PASO DE INFANTIL A PRIMARIA

La educación primaria | colegiocervantesalgodonales

BENVID@S Á EDUCACIÓN INFANTIL

COMEZAMOS INFANTIL

Ayuda educación infantil Ayto Madrid. Convocatoria 2019. CONCEDIDAS,  DENEGADAS Y DESISTIDAS - CPPM

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR CURSO 2021-2022

Dende hoxe día 21 de maio e ata o 22 de xuño, ábrese o prazo para presentar as solicitudes de participación no Fondo Solidario de Libros de Texto e a adquisición de libros de texto e material escolar, para o vindeiro curso académico 2021-2022.

Consulta información:Orde do 6 de maio de 2021

Participación:www.edu.xunta.gal/fondolibros