Introducción á robótica educativa

INTRODUCCIÓN Á ROBÓTICA EDUCATIVA EN EDUCACIÓN PRIMARIA!

Seguimos traballando con paso firme cara a innovación educativa. Se fai uns días falabamos da nosa inclusión no programa Digicraft, hoxe volvemos estar de noraboa xa que fumos seleccionados pola Consellería de Educación para participar no programa de innovación "Introducción á robótica educativa na Educación Primaria".

O programa “Introdución á robótica educativa en primaria” ten como principal obxectivo que o alumnado poida iniciarse na experiencia de programación básica, robótica e construción.

Supón, de novo unha importantísima dotación para un centro coma o noso: 6 robots de uso educativo, adecuados ás idades do alumnado e 6 kits de construción, que permiten a realización dun mínimo de 5 proxectos diferentes.

Seguimos innovando! Seguimos traballando! Noraboa a tod@s!!