Skip to Content

IMPORTANTE: AXUDA EXTRAORDINARIA COMEDOR ESCOLAR

ORDE do 27 de marzo de 2020 pola que se establecen as bases reguladoras de carácter directo ás familias do alumnado beneficiario de bolsas de comedor escolar nos centros públicos non universitarios xestionados pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Porfesional, durante a situación de suspensión do servizo de comedor como consecuencia do COVID-19 con levantamento dos prazos de suspensión do procedemento.

 

RESUMO

AXUDAS COMEDOR ESCOLAR XESTIÓN DIRECTA POLO COVID-19

 

1. A QUÉ PERSOAS VAI DIRIXIDA?

A presente orde ten por obxecto establecer as bases reguladoras dunha liña de axudas ás familias do alumnado que ostenta a condición de gratuíto e tamén do que por renda familiar resulta pagador de un euro nos centros educativos públicos non universitarios xestionados pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional que imparten os niveis de ensinanza básica obrigatoria no segundo ciclo de educación infantil, en educación primaria e no ensino secundario obrigatorio.

É dicir, a axuda vai dirixida a familias cuxos fillos/as son usuarios gratuitos do comedor escolar ou ben pagan 1€ polo servizo durante o presente curso escolar.

 

2. EN QUÉ CONSISTE A AXUDA?

As axudas económicas previstas consisten nunha compensación do custo diario do menú por comensal, entendido como o servizo de comida ao mediodía, durante os días lectivos de suspensión da prestación do servizo como consecuencia das medidas adoptadas pola pandemia do COVID-19.

 

3. QUE CONTÍA SE VAI RECIBIR?

(2,50 €/día) no casos de alumnado con gratuidade total

(1,50 €/día) para o alumnado que paga 1€/día

 

4. QUE DÍAS CUBRE ESTA AXUDA?

Marzo: desde o día 16 ata o 31 de marzo: en total 11 días lectivos.

Abril: desde o día 1 ao 3 de abril: en total 3 días lectivos.

Prórroga: si se prolonga outros 15 días, cubriría (días lectivos) ata o 1 de maio (non incluído por ser festivo)

 

5. CÓMO SE VAI A PAGAR?

En dous pagamentos.

1º pagamento: polo período de marzo e o de abril ata semana santa (3 abril).
2º pagamento: si se prorroga un terceiro período de alarma ata o 1 de maio.

 

6. PRAZO E PRESENTACIÓN DA SOLICITUDE

Prazo: dende o día 31 de marzo ao 6 de abril, ambos inclusive.

Presentación: Exclusivamente de maneira electrónica a través do Formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, (https://sede.xunta.gal) (Procedemento: ED601B)

Para iso é necesario ter certificado dixital, ou chave 365.

 

Exclusivamente no caso daquelas familias que acrediten dificultades para formalizar a solicitude por medios electrónicos poderán solicitar que o director do centro colabore na formalización da solicitude.

Para iso deberán enviar un correo electrónico á dirección ceip.virxe.corpinho@edu.xunta.es cos seguintes datos:

DNI do pai ou nai:

Pagamento: (gratuidade total ou abono de 1€)

Nome do alumno/a:

Nome do pai/nai:

Número de conta bancaria:

 

7. PUBLICÍTASE A RESOLUCIÓN COAS FAMILIAS BENEFICIADAS?

NON, porque son datos de especial vulnerabilidade, entón non serán expostos publicamente os datos das familias beneficiadas de acordo artigo 17 da Lei 1/2016, do 18 de xaneiro, de transparencia e bo goberno, e co artigo 15 da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia, a Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional.

Aclaración: cada familia saberá si é beneficiaria por ingreso de conta bancaria.

 

8. CANTO TEMPO TARDA A CONSELLERÍA EN RESOLVER?

10 días, desde que finalice o prazo de presentación de solicitudes.

9. CANTO TEMPO TARDA A CONSELLERÍA EN ABOAR O PAGAMENTO?

5 días dende que salga a resolución.

 

AnexoTamaño
Orde Axudas Comedor.pdf647.02 KB


story | by Dr. Radut