LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2024/2025

Publicada a LISTAXE DEFINTIVA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2024/2025 no taboleiro interior de anuncios do colexio. De acordo coas Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre o Proceso de Admisión do Alumnado, e coa Lei de Protección de Datos, non podemos publicar nin trasladar información desta lista a través doutro medio.

A información sí chegará ás familias interesadas a través do medio que marcaron na solicitude para a recepción da resolución (electrónico ou postal).

Dada a incomodidade que a consulta presencial pode ocasionar para as familias, querémosvos trasladar que a totalidade do alumnado que presentou solicitude de admisión no noso centro está admitido definitivamente.

story | by Dr. Radut