Saltar navegación

3. SECUENCIACIÓN DIDÁCTICA

RECURSOS DIDÁCTICOS

  • Carta de Leo e Mariña.
  • Organizadores da información
  • Padlet: O bosque dos contos.
  • Padlet: Investigo sobre os contos.
  • Padlet: Investigo tecnicas para contar contos.
  • Libros da biblioteca.
  • Libros da biblioteca virtual.

ESPAZOS

  • Biblioteca de centro.
  • Aula ordinaria.

AGRUPAMENTOS

  • Aula.
  • Equipos por aula.

ACTIVIDADES

  1. En gran grupo leráselle ao alumnado a carta de Leo e Mariña para que descubran o novo problema.
  2. En gran grupo analizamos o problema que temos: que sabemos? que queremos saber? onde o atopamos?
  3. Realízase a análise e a lectura de diferentes versións do conto que nos toca protexer.
  4. Realízase unha investigación para identificar todos os elementos dos contos no noso conto tradicional.
  5. Investigamos sobre as diferentes formas de producir un contacontos. Seleccionamos a opción que máis nos gusta.
  6. Preparamos o noso contacontos para dar a coñecer o noso conto tradicional.
  7. Facemos unha gravación do noso contacontos.

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)