Plan Proxecta: Nutriescolas e Proxectos de vida activa e deportiva.

O programa consiste en deseñar, executar e avaliar un proxecto relacionado cos hábitos de vida activa e saudable, buscando o incremento diario de actividade física que realiza o alumnado, tanto dentro como fóra do centro, e a medición do impacto que ten este incremento da carga de actividade física realizada na saúde dos escolares.

XOGADE

O pasado mes de febreiro, o alumnado de 6º de Ed. Primaria asistiu ás xornadas concentración tenis de mesa organizadas por XOGADE (Xogos galegos deportivos en idade escolar).

Álbum: CURSO 2023/24 -> XOGADE

Representación Arcimboldo - Nutriescolas

Guiseppe Arcimboldo foi un pintor italiano, coñecido por as súas representacións do rostro humano a partires de froitas, flores, animais...

Os nosos pequenos artistas, fixeron unha representación dun Arcimboldo a  partires de froitas, para o Plan Proxecta "Nutriescolas"

Álbum: CURSO 2023/24 -> Arcimboldo

Proxecto de Vida activa e Deportiva

Álbum: CURSO 2023/24 -> PVAD

Espetadas saudábeis

Os alumnos de E. Infantil fixeron unhas brochetas de froita!

Álbum: CURSO 2023/24 -> RECEITA EI

Saída ao Gadis

Saída ao Gadis do pobo co alumnmado de Educación Infantil para levar a cabo unha compra saúdable.

Álbum: CURSO 2023/24 -> SAÍDA AO SUPER

APRENDO PROGRAMANDO: SCRATCH

PROXECTOS SCRATCH

O alumnado de primaria participou na elaboración dos seguintes proxectos, agardamos que vos gusten!

VEXO, VEO, XACOBEO

Álbum: CURSO 2022/23 -> Vexo, veo Xacobeo

Ruta por Becerreá

O alumnado de 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria fixeron hoxe unha pequena parte da Vía Künig, coñecendo un pouquiño máis a nosa contorna.

Álbum: Mobilidade sostible e segura -> Ruta por Becerreá

Cidade sostible

O alumnado de 4º de Ed. Primaria creou o que para eles é unha cidade sostible, podedes ver o GRAN TRABALLO que realizaron!

Álbum: Mobilidade sostible e segura -> Cidade sostible