Claustro inicio de curso

O claustro de inicio de curso terá lugar o martes 1 de setembro ás 11:00 horas

REUNIÓN DE PAIS E NAIS DO ALUMNADO DE 4º DE INFANTIL (3 ANOS)

AVISO:

A reunión de pais e nais do alumnado de 4º de infantil (3 anos)  será o venres 26 ás 11:00 horas.

Os que aínda non trouxeran a documentación recorden traer:

• Libro de familia.
  • Fotocopias dos DNI do pai, nai e fillo/a.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.
  • Declaración da Renta do 19.
  • Dúas fotos carnet.

Recollida de notas e documentación

RECOLLIDA DE NOTAS E DOCUMENTACIÓN

Debido ao COVID19, é necesario manter a distancia de seguridade interpersoal, respectar as quendas, aplicar á entrada o xel hidroalcóholico e uso obrigatorio de mascarillas.

O persoal docente organizará a entrega con todas as medidas de seguridade, polo que se prega que sexa un ADULTO o que recolla toda a documentación.

XOVES DÍA 18

2º de primaria

5º de primaria

Recollida de material

- Lembrarvos tamén que podedes pasar polo centro á recollida dos impresos do comedor do mes de marzo.

Semana das LETRAS GALEGAS

Autor: Anuska

Este 17 de Maio celebramos o Día das letras Galegas. Neste ano, o homenaxeado é Ricardo Carvahlo Calero.

Gracias a páxina  "Primavera das letras" podemos acceder á vida e obra de este autor. A partir de fichas descargables. Ide pinchando e buscade sen medo.

OBRA DE  RICARDO CARVAHLO CALERO

Fichas interactivas:

Tamén podedes acceder a "Seminario Galán" e elexides o voso curso, para realizar diferentes actividades sobre Ricardo Carvahlo Calero.

E como actividade en conxunto quero presentarvos "Eu falo galego".

Podedes mandar os mini-vídeos ao correo do colexio ceip.sanxoan@edu.xunta.es (ata o venres 15)

Dende a páxina de: aspitas.gal podemos ler o conto das pitas baixo a choiva e ademáis escoitar as cancións correspondentes by A banda das pitas

Ademáis dende a biblioteca continuamos un ano máis coa actividade "Vouche contar un conto". ANIMÁDEVOS! Risa
E para Ed. Infantil aquí tedes un xogo sobre as Letras Galegas:

OBRADOIRO do Proxecto LIFE BACCATA e do Proxecto LIFE FLUVIAL

Coa colaboración da Deputación de Lugo e o IBADER (Instituto de Biodiversidade Agraria e Desenvolvemento Rural),

Debido ao estado de alarma decretado o pasado 14 de marzo de 2020 o IBADER deseñou o material en formato dixital para que o noso alumnado poda traballar.

O obradoiro deseñado inclúe contidos educativos e divulgativos sobre o teixo e os teixedais en particular, e sobre os bosques naturais en xeral, co obxectivo de evitar actividades e actitudes inadecuadas que puidesen ser contrarias á conservación dos ecosistemas arborados.

1. Vídeo informativo:

2. Documento PDF coas actividades