Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar

CURSO 2022/2023

ORDE do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/23 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H).

PRAZO DE SOLICITUDE do 19 de maio ao 22 de xuño.

Poderánse presentar presencialmente no centro ou telemáticamente.

En caso de presentar a solicitude de forma presencial, podedes descargar o ANEXO I e o ANEXO II picando nos mesmos.

Letras Galegas

Como cada 17 de maio celebramos o Día das Letras Galegas, nesta ocasión dedicado ao poeta Florencio Delgado Gurriarán

Álbum: CURSO 2021/22 -> Letras Galegas

XOGADE

XOGADE fixo posible que onte participásemos nunha xornada concentración tenis de mesa "A Montaña".

Día de Europa

Hoxe celebramos o día de Europa, decorándoa cos nosos propios debuxos.

Álbum: CURSO 2021/22 -> Día de Europa

Día do libro

Álbum: CURSO 2021/22 -> 23/04 Día do Libro

Día Mundial dos Dereitos do Consumidor.

O alumnado de 6º de Ed. Primaria elaborou estes Lapbooks para conmemorar o Día dos dereitos do Consumidor

Semana da prensa

Álbum: CURSO 2021/22 -> Semana da prensa