AVISO IMPORTANTTE

Infórmase que este centro ten solicitados e aprobados, segundo a Orde do 25 de xuño de 2020, Art. 7, o venres 14 e o martes 18 de maio como días non lectivos.

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO BENEFICIARIO DE MÁSCARAS

Dende o día de hoxe, venres 4, quedan expostas  as listaxes definitivas de alumnado beneficiario de máscaras. Poderán ser consultadas polas persoas interesadas na Secretaría do centro, no horario habitual, de 9:30 a 14:30.

En breve, recibiredes información sobre o procedemento de entrega.

LISTAXE DEFINITIVA FONDOLIBROS.

Publicadas as listaxes definitivas das axudas para a adquisición de libros de texto e/ou material escolar. Estas listaxes poderán ser consultadas na aplicación FONDOLIBROS, accedendo polo apartado CIDADÁN, ou no propio centro no taboleiro en Secretaría.

VALES DE AXUDA PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Os vales de axuda para a adquisición de libros de texto e material escolar poderán ser recollidos no centro os días 15, 16 e 17 de xullo no noso horario habitual de Secretaría, de 10:00h a 13:00h.

LISTAXES PROVISIONAIS FONDOLIBROS

Publicadas as listaxes provisionais das axudas para a adquisición de libros de texto e/ou material escolar. Estas listaxes poderán ser consultadas na aplicación FONDOLIBROS, accedendo polo apartado CIDADÁN, ou no propio centro no taboleiro en Secretaría.

O prazo para reclamacións serán os días 13 e 14 de xullo.

A publicación das listaxes definitivas realizarase o día 15 de xullo, e poderán ser consultadas polos mesmos medios.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS. CURSO 2020-2021

Xa se pode consultar a listaxe definitiva de alumnado admitido e non admitido para o curso escolar 2020-2021  na secretaría do centro.

O período de matrícula para o alumnado admitido será do 1 ao 10 de xullo.

O noso horario de atención ao público é de luns a venres, de 10:00h a 13:00h.

APERTURA DO PRAZO PARA COLABORADORES/AS DE COMEDOR. CURSO 2020/2021

Ábrese o prazo de admisión de membros da comunidade educativa (nais, pais, titores/as legais e acolledores/as familiares do alumnado) como colaboradores/as voluntarios/as nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar durante o curso 2020/2021.

Poderanse solicitar e entregar os formularios de solicitude no propio centro. Prazo: ata o 17 de xuño, ou ben, do 1 ao 11 de setembro, sempre en horario de mañá, de 10:00h a 13:00h.

LIBROS DE TEXTO. CURSO 2020-2021

Esta é a listaxe de libros de texto para o videiro curso 2020-2021, tanto de Ed.Infantil como de 1º a 4º de Ed.Primaria. Os grupos de 5º e 6º de primaria, como en cursos anteriores,  traballarán con libro dixital  dentro da plataforma EVA porque este centro participa no proxecto E-Dixgal.