ESTUDO MERENDAS SAUDABLES E SOSTIBLES. EXPLICACIÓN TABOAS

Neste 3º Trimestre queremos mellorar a nosa vida saudable. Para elo imos facer un estudio no que se busca ter mellores hábitos saudables e sostibles nas nosas merendas durante os recreos.

Cada dia curbiremos 2 taboas, unha de merendas saudables e outra de merendas sostibles:

- Merendas saudables: marcar cada día de cor verde si a merenda é saudable / marcar cada día de cor vermella si a merenda non é saudable

- Merendas sostibles: marcar cada día de cor verde si a merenda non ten residuos / marcar cada día de cor vermella si a merenda ten residuos.

Obxectivo no final de curso ter cada semana a gráfica das marendas saudables de cor VERDE e os golfiños das merendas sostibles de cor VERDE

Este video explicativo axudaravos a comprender a mecánica do estudo.

SEMENTA CAMIÑO

POR FIN CHEGOU O DÍA!

Dende o CEIP San Pedro de Visma estamos moi emocionadxs de poder presentarvos o noso proxecto “SEMENTA CAMIÑO”

EN QUE CONSISTE⁉️
É un proxecto interdisciplinar organizado por Equipo de Medio Ambiente @sanpedrovisma , Equipo de dinamización Linngua Galega @edlg.visma , Equipo de Biblioteca SPV @bibliotecasanpedrodevisma e o profesorado de Educación Física no que participa TODO O CENTRO

O noso OBXECTIVO é completar os 906 km que hai no #camiñonorte De Santiago, entre Irún e Fisterra

COMO O IMOS FACER⁉️
Camiñando por un camiño de 500 m. marcado no centro. Todo ese noso verde ten q ser aproveitado!!

QUE VAI IR PASANDO NO CAMIÑO⁉️
Q imos coñecer cidades, vilas e Moita xente!! Nenas e nenos de toda a cornixa cantábrica cos q compartiremos a nosa lingua, as nosas sementes e as nosas experiencias.

QUE BUSCAMOS⁉️
 Desfrutar do aire libre
 Ser persoas activas! Non nos gusta o sedentarismo
Coñecer persoas,lugares, linguas,culturas...
Valorar o #camiñodesantiago , eixe cultural de Galicia @_xacobeo2021
SER EQUIPO. Iso é o q nos fai grandes no #spvisma

ANIMÁDESVOS A SEGUIRNOS⁉️

APADRIÑAMENTO LECTOR

No Nadal é importante compartir, hoxe compartimos unha actividade que nos gusta a todos. Dende a Biblioteca desexámosvos, Boas Festas e unha moi boa LECTURA!!!.

BAILAMOS E RECIBIMOS PREMIOS

CANTAMOS E BAILAMOS TODOS XUNTOS NO MAGOSTO E REPARTIRON OS PREMIOS DO CONCURSO DE TRABALINGUAS. QUÉ BOA XORNADA!!

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2019: ANTÓN FRAGUAS

Para homenaxear a Antón Fraguas, as nenas e nenos de educación infantil recitaron o "Cancioneiro de Cotobade" a ritmo de rap.

Agardamos vos guste!!!

PREMIOS CERTAME POESÍA

Tras celebrar en marzo o Día Mundial da Poesía, puxemos en marcha un concurso de poesía para todos os niveis de primaria. No festival das Letras Galegas entregamos os premios, un por cada nivel e unha mención especial á mellor poesía en galego.

Os/as gañadores/as son:

Aroa de 1º primaria, Miriam de 2º, Daniela de 3º, Lucía de 4º, Marcos de 5º e Critina de 6º. A mención especial foi para Noa de 5º.

NORABOA ÁS GAÑADOR@S!!!

DÍA MUNDIAL DA POESÍA

Hoxe, 21 de marzo, celébrase o día da Poesía. Das árbores do patio brotaron palabras coas que vos invitamos a crear poesías, que mañá recolleremos para decorar o recuncho da biblio.

Se a creatividade se apodera de vós, non a deixedes escapar e aproveitade para prepararvos para o concurso de poesía que comezará axiña!!

DÍA DE ROSALÍA

O 24 de Febreiro celébrase o día de Rosalía de Castro, por ser a súa data de nacemento. Como este ano cadrou en domingo, celebrámolo o venres 22.

Os equipos de EDLG  e biblioteca organizaron as seguintes actividades:

O alumnado dos cursos superiores de primaria recitáronlle poemas de Rosalía aos cursos inferiores e a infantil.

Tamén escribiron os versos de Rosalía  e pegáronnos nas cristaleiras das entradas para regalar ás familias.

Os/as alumnos/as de infantil elaboraron un marcapáxinas.

ü

Os/as alumnos/as de 6º de primaria fixeron un pequeno estudo sobre a vida e obra da escritora e representárono en forma de entrevista.

DÍA EUROPEO DAS LINGUAS

Cada 26 de setembro, dende o ano 2001, celébrase o Día Europeo das Linguas, por iniciativa do Consello de Europa. O obxectivo desta celebración é  promover  a riqueza da diversidade lingüística e cultural de Europa e a aprendizaxe de linguas tanto dentro como fóra dos centros educativos.

O CEIP Plurilingüe San Pedro de Visma sumouse á súa celebración elaborando un mural, no que colaboraron todos os grupos. O alumnado de infantil e cursos inferiores de primaria debuxaron nenos e nenas. Os cursos superiores pintaron o mural e buscaron a palabra <OLA> en moitas linguas europeas ás que acompañaron coa súa bandeira.