Skip to Content

blogue derociocn

5º A- PARTICIPAMOS NA ACTIVIDADE "SEMENTA CAMIÑO"-

Como sabedes durante este curso estamos levando a cabo a actividade "Sementa Camiño" que consiste en percorrer todos os quilómetros do Camiño de Santiago no patido do noso centro. Aquí vos presentamos as diferentes etapas do "noso Camiño":

Primeira etapa: Pista vermella

 

Segunda etapa: Rampa

 

Terceira etapa: Invernadoiro e horta

 

Cuarta etapa: Entre as árbores

 

Quinta etapa: A casa dos pequeniños

 

Sexta etapa: Galiñeiro

 

NOVAS ACTIVIDADES 6º A- SEMANA DO 15 DE XUÑO

 

MATE, LENGUA E LINGUA- Actividades en snappet

 

SOCIAIS

 

Páx.105, ex. 1, 2, 3

 

Páx 106, ex. 1, 2, 3

 

NATURAIS

 

Páx. 128, ex. 1, 2, 3

 

AVISOS

 

  • Convoco mañá, luns 15 de xuño, unha reunión de titoría na miña sala webex ás 10.

  • O resto dos días a sala permanecerá aberta de 10 a 11 para aclaracións e dúbidas. O venres 19 haberá outra reunión de titoría as 10.30.

  • O enlace é: https://eduxunta.webex.com/meet/rociocn

  • O prazo para pedir a axuda para adquisición de libros ou material remata o venres 19.

  • No apartado de música da páxina do centro a mestre Ana Eva propón participar nunha actividade MUSE. https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipsanpedrovisma/node/2134

  • A dinamización de Biblioteca publica na páxina do centro, en todos os cursos, unha enquisa sobre a nosa Biblio. Solicita a vosa colaboración.

    https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipsanpedrovisma/node/2142

  • Dende a biblioteca envían tamén esta proposta de actividade.

 

PROCURANDO DISEÑADORES E DISEÑADORAS DE INTERIORES!!!!

 

Como sabedes, dende o equipo de biblio levamos dende o curso pasado formándonos para poder montar a nova bibio. Levamos moito tempo de ler, escoitar a expertos e expertas, visitar outras biblios e mirar por internet como son as bibliotecas escolares do século XXI.

 

E agora, precisamos a vosa axuda, a colaboración dos expertos e expertas máis importantes: os nenos e nenas que ides a usala. Precisamos as vosas ideas para poder tomar a decisión final para que cando poidamos volver á cole xa só nos quede organizala e inaugurala.

 

Así que.... poñémosvos un reto: COMO É A TÚA BIBLIO IDEAL??

 

Para isto convidámosvos a que fagades unha procura en internet coas seguintes palabras: BIBLIOTECAS ESCOLARES, ir a imaxes e pasar un rato mirando en cal nos apetecería máis entrar.

 

Despois...tócavos facer un plano. Pensando no espazo da nosa biblio, que zonas diferentes che gustaría ter na biblioteca? Que materiais? Ademais do plano, tamén podedes facer un vídeo, un audio ou unha redacción explicándonos que é o que esperades da nova biblio e como vos gustaría que fora.

 

Ah.... e outra idea sería que animárades á vosa nai ou pai a facer esta tarefa, xa que queremos contar tanto coas ideas do alumnado como das nosas familias.

 

Mandade as vosas ideas ao correo da biblio: tecasanpedro@gmail.com

 

Moitas grazas pola vosa colaboración. Lembrade que a nosa biblio é de todos e todas e, sobre todo, para todos e todas!!

 

 

 

NOVAS ACTIVIDADES 6º A- SEMANA DO 8 DE XUÑO

MATE

 

Pág 172, ej. 1, 2, 3

 

Pág 173, ej. 1, 2

 

LENGUA

 

Pág. 184, ej. 1

 

Pág. 185, ej. 1

 

Pág. 188, Resumo, 1, 2

 

LINGUA

 

Páx184, ex. 1

 

Páx 185, ex. 1

 

Páx 188, Resumo, 1, 2, 3

 

NATURAIS

 

Páx. 124-125, ex. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

 

SOCIAIS

 

Páx. 102-103, ex. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

 

FRANCÉS

 

Exercicios interactivos no ordenador

 

As cores (les couleurs)

 

https://www.languagesonline.org.uk/French/Primary/Colours/index.htm

 

A roupa (les vêtements)

 

https://www.languagesonline.org.uk/French/Primary/Clothes/Index.htm

 

AVISO

 

Esta semana abrirei a sala de reunión o luns, martes e mércores; de 10 a 11. Despois de 10 minutos aberta se non se conecta ninguén procederei a pechala.

 

O venres celebraremos a reunión de titoría ás 10.30, non realizaremos ningún sondeo.

 

ENLACE: https://eduxunta.webex.com/meet/rociocn

 

NOVAS ACTIVIDADES 6º A- SEMANA DO 1 DE XUÑO

MATE

 

Pág. 169, ej. 1, 2

 Pág. 170, ej. 1, 2

 Pág. 171, ej. 1, 2

 

LENGUA

 

Pág. 181, ej 4, 5, 6

 

Pág 182-183, ej. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

 

LINGUA

 

Páx. 181, ex. 4, 5 e Xogo coa Lingua

 

Páx 182-183, ex. 1, 2, 3, 4, 5

   

 NATURAIS

 Páx. 118-119. ex. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9

 Páx. 120-121, ex. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

 SOCIAIS

 Páx. 98-99, ex. 1, 2, 3, 4, 5

 Páx. 100-101, ex. 1, 2, 3

 FRANCÉS

 Languages online French topic 17

 https://www.education.vic.gov.au/languagesonline/french/sect17/index.htm

 Instrucións dos exercicios interactivos:

 1- Pincha nos globos e repite en voz alta.

 2- Pincha en start, lee a pregunta e a contestación, arrastra o animal correcto sobre o punto gris.

 3- Pincha nas frases para escoitar o que come cada animal, completa as frases arrastrando e colocando a palabra correcta.

 (O 4 non vai ben, non se fai)

 5- Pincha en start, escoita atentamente a pregunta e escolle a resposta axeitada pinchando nela. Para algunhas respostas tes que fixarte no debuxo que aparece.

 Instrucións das fichas fotocopiables:

 Ficha 1: O meu animal come...

 O meu cabalo come forraxe, o meu coello come cenorias, o meu rato come queixo, a miña ovella come herba, o meu coello de Indias come leituga, a miña ra come insectos.

 A ficha 2 non se fai.

 Ficha 3- 1ª parte: Une a frase co alimento. 2ª parte: Completa as frases con unha das palabras da dereita.

 Ficha 4 – Recorta as tarxetas dos animais e as das palabras. Une o animal coa palabra e pégaos na columna correcta.

 Ficha 5- Recorta todas as tarxetas. Mestura as tarxetas boca abaixo e vai descubrindo cada tarxeta e uníndoa á súa parella correcta.

 AVISOS

 

-Acordádevos de enviar unha foto tipo carnet (pode ser feita na casa co móvil).

 -Cada día de luns a xoves abrirei a sala de reunións de 10 a 11 para dúbidas, preguntas, explicacións...

 -O venres 5, a reunión de titoría é as 10.30, realizaremos o sondeo de NATURAIS, páxinas 114, 115, 116 e 117.

 ENLACE: https://eduxunta.webex.com/meet/rociocn

 

NOVAS ACTIVIDADES 6º A- SEMANA DO 25 DE MAIO

MATE

 Pág. 165, ¿Qué sabes ya?- ej. 1

 Pág 166, ej. 1, 2

 Pág 167, ej. 2

 Pág 168, ej. 1, 2

 LENGUA

 Pág 178-179, ej. 1, 2, 3, 4, 5, 6

 Pág.180, ej. 1, 2, 3

 LINGUA

 Páx. 178-179, ex. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

 Páx. 180, ex. 2, 3

 NATURAIS

 Páx. 114-115, ex 1, 2, 3, 4, 5

 Páx 116- 117, ex. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9

 

SOCIAIS

 Páx. 96-97, ex. 1, 2

 Fai un esquema- resumo dos elementos que aparecen no debuxo destas páxinas que axudaron a desenvolver a industria.

 O sondeo do venres será de Sociais, páxinas: 92, 93, 96 e 97

 FRANCÉS

 Languages online French topic 16

 https://www.education.vic.gov.au/languagesonline/french/sect16/index.htm

 Instrucións dos exercicios interactivos

 Exercicio 1- Pincha en “start” para comezar a actividade. Cando atopes unha palabra pincha na primeira letra e arrastra ata a última letra. Si é correcta a palabra cambiará de cor e tacharase da lista.

 Exercicio 2- Pincha en “start” para comezar a actividade. Pincha e arrastra as partes do puzzle para completar o debuxo pequeno que aparece embaixo. Cando o completes aparecerán unhas frases con palabras en branco e tes que completalas coas claves que atopes no debuxo.

 Exercicio 3- Lee a descrición de cada animal. Arrastra e solta o animal correcto no punto que está embaixo de cada descrición.

 O exercicio 4 non se fai.

 Exercicio 5- Pincha en “start” para comezar a actividade. Pincha unha tarxeta da banda superior e únea coa tarxeta da banda inferior que teña a resposta correcta.

 Instrucións das fichas fotocopiables(na páxina e nos adxuntos).

Ficha 1- Xuntade os puntos e completade as frases.

Ficha 4– Traducción dos elementos que recubren aos animais:

des écailles- escamas

des poils - pelo

une carapace- un caparzón

des plumes – plumas

Completar as frases e os debuxos

Ficha 5- Colorea os animais seguindo o código de cores que hai na parte baixa. Completa as frases sobre cada animal describindo a súa cor.

Ficha 6 – Debuxa ou pega unha foto da túa mascota, ou da que che gustaría ter.Completa a descrición cubrindo os detalles que faltan( tipo de animal, nome, exterior do corpo, cor ou tamaño).

 

 

 

 ART PROYECT (proxecto de plástica para os que xa remataron o cartel)

 Facer unha presentación (Libre Office Impress ou Power Point) con un mínimo de tres diapositivas onde aparezan as normas que pensades que serían necesarias na escola ao principio do curso que ven, relacionadas coa prevención do contaxio do COVID 19. A presentación debe incluír imaxes e texto (en galego ou castelán e en inglés) tamén se poden usar efectos.

 Para a tradución de textos do castelán ao inglés usamos un tradutor online: https://www.elmundo.es/traductor/

 AVISOS

 - Comezou o prazo para solicitar o fondo de libros e os cheques de material, tendes que solicitalo no instituto no que reservaches praza.

 -Cada día de luns a xoves abrirei a sala de reunións de 10 a 11 para dúbidas, preguntas, explicacións...

 -O venres 29, a reunión de titoría é as 10.30, recordade que realizaremos o sondeo de Sociais, páxinas 92, 93, 96 e 97.

 ENLACE: https://eduxunta.webex.com/meet/rociocn

 

EXPERIMENTO MARÍA 6º A

NOVAS ACTIVIDADES 6º A- SEMANA DO 18 DE MAIO

MATE: Pág. 159, ej. 11

 Pág 161, ej. 5, 6

 Pág. 162, ej. 3, 8

 LENGUA: Pág. 174-175, lectura

 Pág. 176- 177, Preguntas exprés, ej. 1, 2, 3, 4, 5,6, 7, 8,9

 LINGUA: Páx. 174-175, lectura

 Páx. 176-177, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8,

 NATURAIS: Páx. 112-113, ex. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

 Estudar estas dúas páxinas para contestar ao sondeo do venres

 SOCIAIS: Páx. 92-93, ex. 1, 2, 3

 Fai un esquema das principais ideas que aparecen no debuxo das dúas páxinas.

 FRANCÉS: Languages online French, topic 15

 https://www.education.vic.gov.au/languagesonline/french/sect15/index.htm

 Instrucións dos exercicios interactivos:

 1- Pincha en “start” para comezar a actividade. Completa cada frase escollendo e levando un animal ata o punto. Repite ata que todos os animais sexan nomeados.

 2- Son os animais grandes ou pequenos? Pincha en “start” para comezar a actividade. Escoita as preguntas e as respostas. Selecciona o tamaño de cada animal pinchando na caixa correcta debaixo.

 3- De que cor é a túa mascota? Pincha en “ start” para comezar. Escoita atentamente as preguntas e as respostas. Escolle a cor correcta de cada animal na paleta de pintor.

 4- Pincha en “start” para comezar. Completas as frases seleccionando o exterior correcto de cada animal.

 5- Pincha en “start” para comezar a actividade. Escoita e lee as preguntas que aparezan. Pincha nunha palabra de cada caixa gris que describa ese animal.

 Instrucións das fichas:

 Ficha 1- Vocabulario de animais.

 Ficha 2 – Clasifica os animais na columna de “le”, “l´” ou “la”.

 Ficha 3 – Mira atentamente os debuxos e completa as frases.

 Ficha 4 – Recorta as etiquetas e pégaas baixo o animal correcto.

 AVISO

 Xa vos mando hoxe a cita do venres 22 para a reunión de titoría.

 HORA: 10.30

 ENLACE: https://eduxunta.webex.com/meet/rociocn

 

EXPERIMENTO DECANTACIÓN ALBA

EXPERIMENTO DECANTACIÓN ABRIL

TAREFAS ESCOLARES 6º A SEMANA DO 11 DE MAIO

 

 

NOVAS ACTIVIDADES SEMANA DO 11 DE MAIO

MATE: Pág. 154- 155, ej. 1, 2, 3, 4

 Pág. 158 – ej. 3, 8, 9

 LENGUA: Pág. 172, Resumo, 1, 2

 Pág. 173, ej. 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

 LINGUA:Actividade da semana das Letras Galegas:

 https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipsanpedrovisma/taxonomy/term/97

 Páx. 172, Resumo, 1, 2, 3

 Páx. 173, ex. 4, 5, 6

 NATURAIS: Páx 105, ex. 2, 3, 4, 7

 Páx. 108, ex. 1, 2, 5

 SOCIAIS: Páx. 84, ex. 1, 2, 3

 Ficha reforzo e ampliación tema 4 (nos adxuntos, imprimir ou facer na libreta)

 PLÁSTICA: Envío nos adxuntos 3 fotos das papeleiras de plástico reciclado que fixemos neste curso: Porquiño (resíduos orgánicos), monstro do papel ( papel) e monstro dos envases (envases).

 Tendes que facer uns carteis, utilizando Word ou Writer (Libre Office), nos que apareza a foto da papeleira e un listado dos refugallos da escola: merenda, clase ... que poden ir nesa papeleira.

 Escolledes unha das papeleiras e a lista ten que estar en galego e en inglés, podedes facer un cartel bilingüe ou dous independentes.

 Tamén podedes poñer outras imaxes, frases que axuden á reciclaxe e clasificación de residuos,...

 Recordade que é un proxecto de Plástica e ten que atraer a atención do que o mira e motivalo a seguir as nosas indicacións.

 Enlace con información:

 https://www.ecoembes.com/sites/default/files/guia-con-contenedor-residuos-organicos.pdf

 Podedes usar un traductor pero a maioría so traducen do castelán ao inglés, podedes usalo pero recordade que os carteis teñen que ir en galego e inglés.

 https://www.elmundo.es/traductor/

 FRANCÉS

 Actividades da páxina Languages online French- topic 14

 https://www.education.vic.gov.au/languagesonline/french/sect14/index.htm

 Facer os exercicios interactivos e as fichas 1, 2 e 3, impresas ou na libreta:

 FICHA 1- Comment s'appelle ta meilleure amie? -¿Cómo se llama tu mejor amiga?

 Elle s'appelle Véronique..- Ella se llama Veronica

 Comment s'appelle ton meilleur ami?- ¿Cómo se llama tu mejor amigo?

 Mon meilleur ami s'appelle David.- Mi mejor amigo se llama David.

 FICHA 2- Jean-Claude arrive quand? ¿Cuándo llega Jean- Claude?

 Il arrive plus tard.- El llega más tarde

 aujourd'hui- hoy

 ce soir – esta tarde

 demain – mañana

 FICHA 3- Voici- este es, esta es

 Actividades en línea:

 https://www.languagesonline.org.uk/French/ET1/NewET1U1/index.htm

 Dende a 13 á 20, incluídas.

 

Distribuir contido


by Dr. Radut