Hasta que podamos abrazarnos...

Videocuento elaborado por el alumnado de valores y atención educativa de Educación Infantil y 1º de Educación Primaria.

Book day in CEIP Ramón Falcón

A mestra de lingua estranxeira e a auxiliar de conversa sumáronse a celebración do día do libro elaborando este precioso vídeo sobre as lecturas realizadas e a elaboración de contos por parte do alumnado de 5º e 6º! Desfrutádeo!

23 abril: día do libro no CEIP Ramón Falcón

O alumnado do centro, elaborou as súas portadas favoritas, para festexar o día internacional do libro. O seguinte vídeo mostra os seus traballos. Esperamos que vos guste!

LISTAXE PROVISIONAL DO ALUMNADO ADMITIDO CURSO 2021/2022

Xa está exposto no taboleiro do centro a listaxe provisional do alumnado admitido para o vindeiro curso académico 2021/2022.

Día do consumidor no CEIP Ramón Falcón

O alumnado de 1º de Primaria, baixo a direción do mestre David, realizou un vídeo moi completo sobre o consumo e todo o que temos que saber sobre el. Disfrutádeo!

Día da poesía no CEIP Ramón Falcón

O alumnado de 4º de Primaria, dirixido pola súa mestra, María, realizou un recitado de poesías para conmemorar o día da poesía. Esperemos que vos guste!

Easter Egg Hunt

Para rematar o segundo trimestre, a profe de lingua estranxeira, Luz, propuxo unha busca do tesouro por cursos. Antes de atopar o tesouro, os diferentes equipos deberon colaborar para superar as diferentes probas e ao final buscar nun lugar do colexio o tesouro agachado: uns ricos ovos de cacao.

Women´s day

A rapazada de 5º e 6º xunto coa auxiliar de conversa, Carolina, e a mestra de lingua estranxeira, Luz, elaboraron este produción coa finalidade de por en valor o día internacional das mulleres. Parabéns a tod@s!

Proceso de admisión do alumnado para o curso 2021-2022

PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2021-202

Febreiro no CEIP Ramón Falcón

Aquí tedes o vídeo resumo das celebracións do mes de febreiro no CEIP Ramón Falcón. Esperamos que o desfrutedes.