ESTADO DE EMERXENCIA POLO COVID - 19

Debido ao estado de emerxencia no que nos atopamos e atendendo as directrices marcadas tanto pola Xunta de Galicia como polo Goberno de España, este centro permanecerá pechado ata que así no lo comuniquen.

Os prazos de admisión de alumnado quedan paralizados e podérasen entregar as reservas de praza unha vez termine esta situación.

A dirección do centro.

PROCESO DE MATRÍCULA 2020 - 2021

Dende o 1 ao 20 de marzo está aberto o prazo para a reserva de praza no noso centro.

FONDO SOLIDARIO. AXUDA PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO. AXUDA PARA MATERIAL ESCOLAR. CURSO 2018/2019

NORMATIVA: Orde do 9 de maio de 2018 (DOG 21/05/2018)

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: Do 22 de maio ao 22 de xuño.

DESTINATARIOS: Alumnado matriculado en Educación Primaria no curso 2018/2019.

Información sobre o proceso de admisión do alumnado 18/19

CENTRO DE ADSCRICIÓN

O noso centro adscrito para ESO é o IES da Terrá Chá, José Trapero Pardo.

1ª FASE: SOLICITUDE DE RESERVA

1. Reserva de praza no centro de adscrición mediante a presentación do Anexo I no centro de orixe (exclusivo para o alumnado dos centros adscritos): 1-15 de febreiro, ambos os dous incluídos.

2. Data do sorteo público de letra de prioridade dos apelidos a efectos de desempate: última semana de febreiro.

Preparándonos para o Entroido

Xa estamos no Proxecto Abalar!

Vimos de conseguir para o curso que ben, participar co alumnado de 5º, no Proxecto Abalar.

Sabemos que vai conlevar moito traballo e tempo de todo o mundo, que se interese por esta oportunidade para que os nosos alumnos aprendan doutro xeito.

Noraboa a todos!