blogue deadmin

Perìodo aberto de matrícula para o vindeiro curso 2021/2022

O perìodo de matrícula para o vindeiro curso 2021/2022 estará aberto dende o día 20 de xuño ata o 30 do mesmo mes.

Agardávosmos!

Axudas ás familias para os libros e o material escolar

O alumnado de Educación Primaria poderá presentar as solicitudes, de xeito telemático ou presencial, ata o 22 de xuño de 2021.

Na seguinte ligazón, tedes toda a información para realizar a solicitude das dúas maneiras.

LIGAZÓN FONDO LIBROS

Podcast da historia feito polo alumnado de 5° e 6°

Aquì tedes un marabilloso podcast feito polo alumnado de 5° e 6° de Primaria sobre as diferentes etapas da historia. Agora toca escoitar e aprender!

Quinto capítulo "Adiviñas Olímpicas"

Quinto e último capítulo do concurso "Adiviñas Olímpicas".

Cuarto capítulo "Adiviñas Olímpicas"

Cuarta entrega das "Adiviñas Olímpicas".

Terceiro capítulo "Adiviñas Olímpicas"

Terceiro capítulo do concurso "Adiviñas Olímpicas".

Segundo capítulo "Adiviñas Olímpicas"

Aquí tedes a segunda entrega do concurso "Adiviñas Olímpicas". Prestade moita atención!

Primeiro capítulo "Adiviñas Olímpicas"

Aquí tedes o primeiro capítulo do concurso "Adiviñas Olímpicas".

Concurso "Adiviñas Olímpicas"

A partires do próximo luns 7 de xuño, dará comezo o concurso "Adiviñas olímpicas". Todos os días, na páxina web do colexio, no menú da biblioteca (radio na escola), aparecrá colgado un podcast feito polo alumnado de 5º e 6º con tres adiviñas sobre tres deportes olímpicos. Debedes cubrir a folla de respostas e ao finalizar entregala na biblioteca. Sorte a todos e todas.

A present for Carol

Aquí podedes ver o vídeo homenaxe-despedida da nosa auxiliar de conversa deste curso, Carolina. Esperemos que vos guste.