REVISTA ATURUXO CURSO 2023-2024

Como cada curso, aquí tedes a nosa revista : ATURUXO. Nela poderedes ver moitas actividades que fixemos ao longo do curso, así como creación do propio alumnado. Para acceder a ela, podedes facelo a través do código QR ou accedendo ao enlace que vos deixamos.

Esperamos que vos guste!!

SORTEO DA CESTA PARA A VIAXE FIN DE CURSO

Hoxe celebrouse o sorteo da cesta entre todas as rifas vendidas para a viaxe de fin de curso que fará o alumnado de sexto a vindeira semana.

O número gañador foi o  490.

Noraboa á persoa agraciada e moitas gracias a todos/as por participar.

Aquí vos deixamos o vídeo do sorteo.

GAÑAMOS!!!

GAÑAMOS!!!!!

Como sabedes, este curso estivemos "A Hortas coa Vida" e deste proxecto, un dos produtos foi esta experiencia audiovisual. Fixémolo con moito agarimo e detrás hai moito traballo de todos nos. Estamos moi felices e orgullosxs de gañar, isto vai mais aló do material e cremos que define este curso 2023-2024 en boa medida.

Aquí tedes o enlace do video: https://vimeo.com/942427273?share=copy

SOMOS SEMIFINALISTAS!!!!!!!

SOMOS FINALISTAS DO CONCURSO “ECOEXPERIENCIAS PARA CREAR CONCIENCIA”!!
Hoxe foi un día moi feliz no cole, xa que recibimos esta gran nova. De entre moitos coles de España que se presentaron ao concurso, quedamos entre os 5 finalistas.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 24/25

Apio ás familias

Dende o 21 de maio ata o 21 de xuño de 2024, abrirase o prazo de presentación de solicitudes para o Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros e material escolar do curso 24/25.

SORTEO CESTA VIAXE FIN DE CURSO 6º

Prezadas familias,

Aquí tedes a cesta que se sorteará o vindeiro venres 14 de xuño.

A través da páxina web do noso centro, publicaremos a persoa gañadora.

Queremos agradecer a todos os establecementos colaboradores (*)  a súa implicación para que o alumnado de 6º poda disfrutar desta viaxe.

Moita sorte.

ADMISIÓN ALUMNADO 24/25

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN: Do 1 ao 20 de marzo

Postos ofertados:

- 2ºciclo de Educación Infantil: ata 25 alumnos por unidade

- Educación Primaria: ata 25 alumnos/as por unidade

* O alumnado actualmente matriculado neste centro ten asegurada a súa praza para o vindeiro curso, polo que NON require unha nova solicitude de admisión.

Servizos Complementarios:

- Comedor

- Transporte

COMO PRESENTAR A SOLICITUDE DE ADMISIÓN?

SOLICITUDE ADMISIÓN COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2023-2024

Prezadas familias,

dende hoxe, e ata o vindeiro venres 7 de xullo poderán presentarse as solicitudes de comedor escolar para o curso 2023-2024 en horario de 10:00 a 13:00 no CEIP Plurilingüe A Pontenova.

Así mesmo, aquelas familias que non poidan tramitalas de xeito presencial, poderán enviar a solicitude ao seguinte enderezo electrónico ceip.pontenova@edu.xunta.gal co compromiso de entregar a documentación orixinal entre o 1 e o 8 de setembro.

REVISTA ATURUXO 2022-2023

BOAS VACACIÓNS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA.

AQUI VOS DEIXAMOS O ENLACE PARA ACCEDER Á NOSA REVISTA ATURUXO DO PRESENTE CURSO:

QUE DISFRUTEDES MOITO DAS VACACIÓNS E DA NOSA REVISTA!!!!