ADMISIÓN ALUMNADO 24/25

Postos ofertados:

- 2ºciclo de Educación Infantil: ata 25 alumnos por unidade

- Educación Primaria: ata 25 alumnos/as por unidade

* O alumnado actualmente matriculado neste centro ten asegurada a súa praza para o vindeiro curso, polo que NON require unha nova solicitude de admisión.

Servizos Complementarios:

- Comedor

- Transporte

COMO PRESENTAR A SOLICITUDE DE ADMISIÓN?

Opción 1: Cubrir a solicitude informáticamente a través da aplicación https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/ e presentala asinada de xeito manual no centro.

Opción 2: Cubrir a solicitude informáticamente e asinala por sede electrónica

Opción 3: Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro

* Poderán descargar os impresos a través dos seguintes enlaces:

Modelo de solicitude en Galego

Modelo de solicitude en Castelán

Publicación de Listaxes:

A publicación provisional de admitidos e non admitidos realizarase antes do 25 de abril, abríndose a partir desta data o prazo de reclamacións, que será de 5 días hábiles. A listaxe definitiva publicarase antes do 15 de maio.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA: do 20 ao 30 de xuño de 2024

NORMATIVA REGULADORA DO PROCESO

DECRETO 13/2022, de 3 de febrero, por el que se regula la admisión de alumnado en centros docentes sostenidos con fondos públicos que imparten enseñanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obligatoria y de bachillerato reguladas en la Ley orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de educación

ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C)