Benvida

MATERIAL DE AULA TOTALMENTE GRATUITO

NOVOS RETOS

ASÍ COMEZAMOS O CURSO, CON MOITAS GAÑAS DE FACER COUSAS. DESTRUINDO E CONSTRUINDO. E AGRADECENDO AS NAIS E OS PAIS QUE AXUDARON NO NOSO NOVO CAMIÑO.

ESCOLA DE FAMILIAS SEMGAL MARTES 21 DE 17H A 19H.

O PRÓXIMO MARTES 21 DE 17:00 A 19:00, HABERÁ NO CENTRO UNHA SESIÓN DE INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS (NON É RECOMENDABLE QUE ACUDAN OS NENOS E NENAS), SOBRE UNHA METODOLOXÍA NA QUE OS MESTRES E MESTRAS DO COLE NOS LEVAMOS FORMANDO DENDE HAI TRES CURSOS.

»

CHARLA DE CARLOS PIÑEIRO

ESTIMADAS FAMILIAS MAÑÁ MARTES 14 DE XANEIRO ÁS 16:30 TEREMOS UNHA CHARLA NO NOSO CENTRO CO MÉDICO DO CENTRO DE SAÚDE DE NARÓN CARLOS PIÑEIRO.

CONTAMOS COA VOSA PRESENCIA.

BO NADAL!!!

A COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEIP PLURILINGUE PONTE DE XUVIA DESÉXAVOS UN BO NADAL E UN FELIZ 2020.

»

UN LIBRO POR AGASALLO

NESTE ARQUIVO ADXUNTO TEDES UNHAS SUXESTIÓNS DE LIBROS EN GALEGO QUE PAPA NOEL E OS REIS PODEN AGASALLAR ESTE NADAL AOS VOSOS FILLOS E FILLAS.

ESPERAMOS QUE VOS GUSTEN!!!!.

PERIODO DE ADAPTACIÓN 2019/2020

Resultado de imagen de VOLTA AO COLE GALEGO

LISTAXE DEFINITIVA ADMITIDOS FONDO DE LIBROS CURSO 2019-2020

NO DOCUMENTO ADXUNTO TEDES A LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO DE LIBROS PARA O VINDEIRO CURSO.TODO O ALUMNADO( DE 3º A 6º DE PRIMARIA) TERÁ O SEU LOTE DE LIBROS QUE SERÁ REPARTIDO A COMEZO DE CURSO, AGÁS O ACTIVITY BOOK QUE SERÁ MERCADO POLAS FAMILIAS.

LIBROS DE TEXTO 2019-2020

LISTADO DOS LIBROS DE TEXTO PARA O VINDEIRO CURSO.ANTES DE MERCAR PREGUNTADE NO CENTRO POR FONDO DE LIBROS.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2019-2020 EN 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL E 1º DE PRIMARIA.

PREMENDO NOS ARQUIVOS ADXUNTOS TEDES O LISTADO PROVISIONAL DOS NENOS E NENAS ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO 2019-2020.