Benvida

MATERIAL DE AULA TOTALMENTE GRATUITO

VALES MATERIAL E LIBROS DE TEXTO

XA ESTÁN DISPOÑIBLES OS VALES PARA RECOLLER EN SECRETARIA EN HORARIO DE 10 A 12 ,CHAMADE PREVIAMENTE PARA SABER SE O TEDES CONCEDIDO.

TELÉFONO CENTRO 881938190

LIBROS DE TEXTO CURSO 2020-2021

NO ARQUIVO ADXUNTO TEDES A RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO PARA O VINDEIRO CURSO ANTES DE MERCALOS FALADE COS TITORES.

HORARIO RECOLLIDA DE BOLETÍNS

XOVES 18/6/20
  • DE 09:15 A 10:15 -
  • DE 11 A 12 -
  • DE 12 A 13 - 3 ANOS.

LISTADO DEFINITIVO DE ADMITIDOS PARA O CURSO 20/21

PUBLICADAS NO TABOLEIRO DO CENTRO AS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN DO CURSO 20/21.FORON ADMITIDAS TODAS AS SOLICITUDES PRESENTADAS.

MAIOS 2020

NA SEGUINTE PRESENTACIÓN TEDES OS VOSOS FERMOSOS MAIOS,SODES UNS VERDADEIROS ARTISTAS.MOITAS GRAZAS POLA VOSA PARTICIPACIÓN.

AVISO IMPORTANTE: REANUDACIÓN DA ADMISIÓN DO ALUMNADO

DÍA DO LIBRO

23 DE ABRIL É O DÍA DO LIBRO E DENDE HAI MOITOS ANOS O CENTRO FESTEXA ESTA DATA CON UN MOREA DE ACTIVIDADES DURANTE ESA SEMANA CONTACONTOS,FEIRA DO TROCO,AGASALLOS,LECTURAS NA BIBLIOTECA...ESTE ANO NON PODÍAMOS DEIXAR DE CELEBRALO E CADA UN DENDE A SÚA CASA PUXO O SEU GRAN DE AREA.

MOITÍSIMAS GRAZAS FAMILIAS POLA VOSA COLABORACIÓN E NON DE

MAIOS 2020

O equipo de Dinamización da Lingua Galega do centro quere sumarse a iniciativa do Padroado do concello de Narón"EN NARÓN OS MAIOS AO BALCÓN".No seguinte vídeo e nota tedes toda a información necesaria para participar.Así que animádevos!!!.

Gustaríanos recibir unha foto do voso maio (data límite de entrega 5 de maio)