LIBROS DE TEXTO CURSO 2023-2024

biblioteca

DEREITOS DOS NENOS

O 20 de Novembro celebrase o día mundial da infancia, esta data escolleuse porque o 20 de novembro de 1959  firmouse a declaración dos Dereitos dos nenos. Foi a primeira vez que os países reuníanse para falar dos dereitos dos nenos.

Esta Declaración foi firmada por 78 países e contiñan 10 principios, pero ao non ser vinculantes, os países non estaban obrigados a cumprilos.

Por iso se seguiu traballando.

Non foi ata o 20 de novembro de 1989 cando se firmou a Convención Sobre os Dereitos dos Nenos, esta foi firmada por 196 estados, e estaban obrigados a cumprir cos dereitos da infancia. Estados Unidos é o único estado membro da ONU que aínda non ratificou  a Convención.

Convención recolle 54 principios fundamentais, entre os que se recollen:

Semana da Biblioteca escolar

Na biblioteca estamos de celebración, para elo ao longo da semana do 23 ao 27 de outubro imos a realizar diferentes activiades para conmemorar o DÍA das BIBLIOTECAS ESCOLARES.

Comezamos cun vídeo dunha escritora primeriza, Merche Hervás Cahucholas.

Neste vídeo contanos cales son as súas estratexias para escribir e como se titula o libro que esta acabando de escribir, o cal leva por título "La vaca y el huevo".

Proba 2

Blogue da Biblioteca do CEIP Otero Pedrayo - O Barco