LIBROS DE TEXTO CURSO 2023-2024

Robótica en Primaria

ROBÓTICA E PROGRAMACIÓN

A robótica educativa é unha disciplina que permite concebir, deseñar e desenvolver robots educativos para que os estudantes se inicien dende moi novos no estudo das ciencias e a tecnoloxía.

Neste senso, a robótica educativa xoga un papel destacado xa que permite traballar as áreas de Ciencias, Tecnoloxía, Enxenería e Matemáticas (STEM nas súas siglas en inglés). Con este programa búscase introducir de maneira curricular a robótica e o pensamento computacional, e polo tanto programación.

O noso centro foi admitido para formar parte deste proxecto desde o curso académico 2017-2018, involucrando ao alumnado de sexto de primaria ano tras ano.

Desde o curso 2022-2023, este programa está integrado na AULA de POLOS CREATIVOS con diferentes robots segundo a idade do alumnado.