Radio escolar

23 DE ABRIL, DÍA DO LIBRO. ADIVIÑA O CONTO

AQUÍ DEIXAMOS UNHAS ADIVIÑAS SOBRE CONTOS COÑECIDOS. SE QUEREDES PASAR UN BO RATO ECOITADE ESTE PROGRAMA E XOGADE CONNOSCO! TALOGO SI!!

OBRADOIRO DE RADIO SOBRE A MÚSICA DE GALICIA

Deixovos unhas cuñas grabadas durante o obradoiro de radio sobre grupos actuais, e non tanto, de Galicia. Que o disfrutedes!!

O Camiño de Santiago

Hoxe falamos do Camiño de Santiago

8 de marzo

Hoxe o alumnado de quinto e sexto creou un programa especial para conmemora o 8 de marzo, ainda que todo os días deberían ser especias e importantes para reivindicar os dereitos das mulleres e das nenas, e berrar moi alto en busca da igualdade!

DÍA DA PAZ

REFLEXIONAMOS SOBRE O QUE ESCONDEN AS GUERRAS E OS BENEFICIOS ECONOMICOS QUE XENERAN.

Lendas terroríficas

Velahí lendas de medo creadas polos nos@s querid@s alumnos de 3º, 4º, 5º e 6º.

VISITA A LÁNCARA

Excursión á granxa O Palomar de Láncara. Alí unha familia granxeira con máis de 700 vacas ensinounos todo o proceso e elaboracións do leite. Quedamos moi agradecidos.

COMEZO DE CURSO

BENVIDOS A UN NOVO CURSO EN CEIP MONTE BALIÑO

Discurso 50 aniversario

Este discruso tan ben falado polo alumnado de cuarto, foi o que abriu as portas da nosa exposición dos cincuenta anos do Monte Baliño.

Letras galegas 2023

Este 2023 adicouselle o día das Letras Galegas a Francisco Fernández del Riego, o alumnado de sexto preparou un pequeno resumo sobre este día e sobre este autor.

Aquí vos vai!